Hvordan afinstalleres Outlook-2000 - probl~
Fra : John Kaasgaard

Dato : 21-12-02 12:22

Hi folks !

Jeg har prøver med offices-2000 CD'en - og af-installerer, og
geninstallerer. Men uden held!
Mit egentlige problem er at den mangler IRT20.dll og een anden file
OMINT.dll (tror jeg det var) ...

Pl help

På forhånd tak,

JK

Fra : John Kaasgaard

Dato : 21-12-02 12:52

Der skulle stå "... har problemer med office-2000, som jeg nu har prøvet at
geninstallerer"

Fra : Søren Blom

Dato : 21-12-02 17:16

"John Kaasgaard" <jokaas@mail.dk> skrev
> Der skulle stå "... har problemer med office-2000, som jeg nu har prøvet
at
> geninstallerer"

Prøv at spørg i enten news:dk.edb.system.ms-windows eller måske bedre
news:dk.edb.programpakker.ms-office for dit problem hænger et og andet sted
i Office eller i Windows og det er ikke lige denne gruppe beregnet for.

--
Søren Blom
soren@blom.dk