10.2.3 - Hurtigere ?
Fra : Bjarke Vejby

Dato : 20-12-02 21:59

Jeg fornemmer en performanceforøgelse på OS X efter at updaten er
installeret, herunder ved åbning og lukning af Office-programmerne.

Er jeg alene om denne oplevelse ?

Mvh

Bjarke

Fra : Michael Holm

Dato : 20-12-02 23:41

Bjarke Vejby <vejby@vejby.dk> wrote:

> Jeg fornemmer en performanceforøgelse på OS X efter at updaten er
> installeret, herunder ved åbning og lukning af Office-programmerne.

> [...]

enig - har lige prøvet at åbne word og excel, lidt over 1 bump i docken
og de kører!
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-12-02 23:43

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> enig - har lige prøvet at åbne word og excel, lidt over 1 bump i docken
> og de kører!

ingen mærkbare speedbumps her ...

/thomas