tiscali
Fra : morten

Dato : 20-12-02 11:48

er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med tiscali.
så dårlig service skal man lede længe efter.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 20-12-02 12:01

On Fri, 20 Dec 2002 11:48:23 +0100, "morten" <mcj31@tiscali.dk> wrote:

>er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med tiscali.

http://om.tiscali.dk/kontakttiscali.php (og nej, man kan godt komme
igennem, hvis der er "optaget" så prøv igen efter nogle minutter).

--
Morten!

Fra : Brian Nilsson

Dato : 20-12-02 19:50

> http://om.tiscali.dk/kontakttiscali.php (og nej, man kan godt
komme
> igennem, hvis der er "optaget" så prøv igen efter nogle
minutter).

Det lyder sgu godt, men jeg sendte et spørgsmål for to måneder
siden
S: Hvornår kommer svaret? Kan jeg forvente svar inden for de
næste to år?

--
Brian

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-12-02 10:52

Hej Brian Nilsson, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Det lyder sgu godt, men jeg sendte et spørgsmål for to måneder
> siden

Morten hentydede sgu til telefonnumrene på diverse afdelinger.

Af mange gode grunde har telefonen førsteprioritet, derefter fax, så
diverse andre ting der skal laves - og så mails. (Og ja, det burde stå
på siderne, så folk blev orienteret om det).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Brian Nilsson

Dato : 21-12-02 11:18

> Morten hentydede sgu til telefonnumrene på diverse afdelinger.

Ringe! Det har jeg sgu også prøvet mange gange, men det "Dut dut
dut dut" er lidt kedeligt at snakke med i længen. Har prøvet alt
for at komme i kontakt, men der er sgu ingen hjemme!

--
Brian

Fra : John Sahl

Dato : 21-12-02 11:24

Brian Nilsson wrote:
> Ringe! Det har jeg sgu også prøvet mange gange, men det "Dut dut
> dut dut" er lidt kedeligt at snakke med i længen. Har prøvet alt
> for at komme i kontakt, men der er sgu ingen hjemme!

Det er vist et stykke tid siden du har prøvet sidst. Der ER
kommet andre boller på suppen.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Deltag i vores julekonkurrence og bliv racerkører for en dag!

Fra : Erling Simonsen

Dato : 21-12-02 11:38

> Det er vist et stykke tid siden du har prøvet sidst. Der ER
> kommet andre boller på suppen.
Siden hvornår? Jeg har forgæves prøvet både pr. telefon og mail.
Jeg kan godt komme igennem på telefonen, men blevet afvist af en
telefonsvarer med den begrundelse, at der p.t. er for mange henvendelser i
deres faktureringsafdeling.
Jeg har prøvet af få svar på forskellige tidspunkter - se nedenstående:
Den 1. november pr. e-mail med et sagsnummer, som jeg ikke vil oplyse her.
Den 10. december pr. telefon, men afvist.
Den 10. december (2 henvendelser) pr. e-mail
Den 12. december pr. e-mail.

Indtil dags dato har jeg ingen svar fået.
Kun en uforståelig kreditnota, der går helt frem til til 31.3.2003, selvom
mit abonnement er stoppet pr. 4.12.2002. ???!!!
Jeg kunne godt tænke mig at sende mine spørgsmål som et åbent brev her i
gruppen, men jeg er bange for, at det ikke tjener til noget formål.

hilsen Erling S.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-12-02 12:49

Hej Erling Simonsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Siden hvornår?

Det er mange uger siden.

> [...]
> Den 1. november pr. e-mail med et sagsnummer
> Den 10. december pr. telefon, men afvist.
> Den 10. december (2 henvendelser) pr. e-mail

En telefonopringning på 12 dage (?)

Prøv lige at læse Mortens indlæg igen,

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : rea721

Dato : 21-12-02 16:45

Rudi Stegen wrote:

> En telefonopringning på 12 dage (?)

Hmmm... 1 November - 12 December?!? 1,2,3 hmmm 12 dage... naaa der må være
lidt flere

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-12-02 17:43

Hej rea721, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Hmmm... 1 November - 12 December?!? 1,2,3 hmmm 12 dage... naaa
> der må være lidt flere

Argh! Jeg kiggede kun på tallene, så 42 dage ja. Muligvis burde jeg
også begynde med at kigge på bogstaverne i indlæg og dermed højne
forståelsen.

Kan du have en hyggelig jul, 721

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : rea721

Dato : 21-12-02 19:08

Rudi Stegen wrote:

> Argh! Jeg kiggede kun på tallene, så 42 dage ja. Muligvis burde jeg
> også begynde med at kigge på bogstaverne i indlæg og dermed højne
> forståelsen.

Ja...alternativt ønske dig en lommeregner her til Jul

> Kan du have en hyggelig jul, 721

U2
Hygge

Fra : Brian Nilsson

Dato : 21-12-02 11:57

> Det er vist et stykke tid siden du har prøvet sidst. Der ER
> kommet andre boller på suppen.

Ja, det er det. Men det var noget med jeg opgav og fandt en anden
udbyder, så jeg har ikke prøvet, inden for den sidste uge!

Jeg fik i øvrigt sendt min opsigelse i går. Nu bliver det
spændene at se hvor mange måneder / år der går for Tiscali fatter
det?! De er jo ikke lige frem længere kendt for at være hurtigt!

--
Brian.
www.lortetiscali.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-12-02 15:18

Brian Nilsson wrote:
> Jeg fik i øvrigt sendt min opsigelse i går. Nu bliver det
> spændene at se hvor mange måneder / år der går for Tiscali fatter
> det?! De er jo ikke lige frem længere kendt for at være hurtigt!

....hvad er det for et abb. du har sagt op?...og hvordan har du gjort det?

....har selv sendt min opsigelse af Mega Surfer d. 19.12.02 i et brev, som
jeg har fået en postkvittering på af posthuset...
Hans

Fra : Brian Nilsson

Dato : 21-12-02 20:37

> ...hvad er det for et abb. du har sagt op?...og hvordan har du
gjort det?

Se, det var et godt spørgsmål. Mit abb. blev oprettet da det hele
hed Image (det var tider), og det var hvis kun et standart abb.
Så hvad det hedder i dag???

> ...har selv sendt min opsigelse af Mega Surfer d. 19.12.02 i et
brev, som
> jeg har fået en postkvittering på af posthuset...

Jeg fandt med lidt held en side på Tiscali.dk, hvor man skulle
udfylde nogle felter, og printe siden. Derefter skulle der dato
og håndskrift på. Dette skulle så sendes til Tiscali med posten.
Det var lidt svært at udfylde, da de ville have oplysninger jeg
ikke kender noget til. Vi må se hvad der sker.

--
Brian.
www.lortetiscali.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-12-02 21:01

Brian Nilsson wrote:

> Så hvad det hedder i dag???

...."Dialin internet adgang" :-?

> [...]
> og håndskrift på. Dette skulle så sendes til Tiscali med posten.
> Det var lidt svært at udfylde, da de ville have oplysninger jeg

....du godeste...

>Vi må se hvad der sker.

....man håber det bedste
Hans