Matrox DVD & TV-Out kabel
Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 19-12-02 23:13

Kan man bruge (Matrox DVD & TV-Out kabel til G550 / G450) til et
Matrox G400 Dual kort? Jeg har købt et brugt, hvor kablet ikke fulgte
med.
Kim

Fra : Madsen

Dato : 19-12-02 23:14

Kim S. Poulsen skrev:

> Kan man bruge (Matrox DVD & TV-Out kabel til G550 / G450) til et
> Matrox G400 Dual kort? J

Mig bekendt nej. Jeg har forsøgt mig på mit gamle G400 Max med en
kammerats G450-kabel og den gik ikke.

Madsen.

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 19-12-02 23:25

On Thu, 19 Dec 2002 23:13:56 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Mig bekendt nej. Jeg har forsøgt mig på mit gamle G400 Max med en
>kammerats G450-kabel og den gik ikke.
Tak det var en skam.
Kim

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 20-12-02 13:24

wrote:

>Mig bekendt nej. Jeg har forsøgt mig på mit gamle G400 Max med en
>kammerats G450-kabel og den gik ikke.

Nu har jeg kontaktet SHG som bl.a. sælger kablerne, de siger det er
det samme. På Matrox side står der man kan købe et kabel til G400, og
det eneste de sælger er det til 550/450.
Så jeg tager chancen og bestiller det.
Kim

Fra : Madsen

Dato : 20-12-02 16:18

Kim S. Poulsen skrev:

> Nu har jeg kontaktet SHG som bl.a. sælger kablerne, de siger det er
> det samme.

Okay. Det undrer mig. Jeg kunne ikke få andet end sort/hvid med et
G400/550-kabel på mit G400 Max og det var ikke fordi at jeg havde
forbundet det forkert eller indstillet noget forkert, for når jeg
koblede mit eget G400-kabel til tv-out på i stedet, så var farverne
der med det samme.

Madsen.

Fra : Esben

Dato : 20-12-02 17:53

> [...]
> forbundet det forkert eller indstillet noget forkert, for når jeg
> koblede mit eget G400-kabel til tv-out på i stedet, så var farverne

Det er ikke det samme kabel. Jeg havde engang et link, hvor forskellen
var beskrevet, jeg skal se om jeg kan finde det igen.

--
Esben

Fra : Esben

Dato : 20-12-02 18:01

> [...]
> forbundet det forkert eller indstillet noget forkert, for når jeg
> koblede mit eget G400-kabel til tv-out på i stedet, så var farverne

Her er forskellen:
http://www.matrox.com/mga/support/faq/details.cfm?id=7
http://www.matrox.com/mga/support/faq/details.cfm?id=10

--
Esben

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 20-12-02 19:48

On Fri, 20 Dec 2002 18:01:00 +0100, "Esben" <sordiahp@hotmail.com>
wrote:

>"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>Her er forskellen:
>http://www.matrox.com/mga/support/faq/details.cfm?id=7
>http://www.matrox.com/mga/support/faq/details.cfm?id=10

Tak til jer begge. Det er SHG som er forkert på den, jeg har heldigvis
ikke bestilt kablet endnu.
Jeg fik følgende svar fra Matrox:

ONLY the G450 and G550 card share the same break-out-cable.
Unfortunately, you will need to get the cable for the G400 separately
- we have them on our online store as a kit (contains a Software DVD
player and TV OUT cable) here: http://shopmatrox.com or call in at 1
877 628 9669

Det nemmeste er nok at købe et stik hos Brinck og så selv lodde
ledningerne, jeg skal jo bare have den composite video ud.
Kim

Fra : Madsen

Dato : 20-12-02 18:13

Esben skrev:

> Det er ikke det samme kabel. Jeg havde engang et link, hvor
> forskellen var beskrevet, jeg skal se om jeg kan finde det igen.

Ok. Jeg tror endda det var dig som i sin tid fortalte mig at det
ikke kan lade sig gøre(?), for jeg spurgte nemlig her i gruppen på
vegne af kammeraten i sin tid. Kan dog pt. ikke lige finde tråden på
Google Groups. Jeg mener også at der kom et link med dokumentation
på banen dengang, men det fik jeg ikke gemt.

Matrox's Pin-Out FAQ er åbenbart ikke længere tilgængelig. Jeg kan
ikke få den frem i hvert tilfælde.

<http://www.matrox.com/mga/support/faq/faqfinder.cfm>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 20-12-02 18:14

Madsen skrev:

> Matrox's Pin-Out FAQ er åbenbart ikke længere tilgængelig.

Jo. <news:atvi80$dnf$1@sunsite.dk> :)

Madsen.