Erfaring med Sonofon Bredbånd ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-12-02 17:05

Er der nogen der har prøvet Sonofon's trådløse bredbånd ?
Virker det som det skal ?

Det er jo ret meget man kan spare, i forhold til TDC's priser.
Men er det lige så stabilt/ustabilt ?

Mvh
Per

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-12-02 20:46

Per Beer Hansen wrote:

> Er der nogen der har prøvet Sonofon's trådløse bredbånd ?
> Virker det som det skal ?

Har du kigget i tidligere indlæg.?
Det er oppe ca. 1 gang om måneden.

Gamle indlæg, kig her:
http://groups.google.com/googlegroups/deja_announcement.html

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-12-02 20:57

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message

> Har du kigget i tidligere indlæg.?
> Det er oppe ca. 1 gang om måneden.

Nu synes jeg nu personligt at der er særligt meget omkring Sonofon
bredbånd... Og at der er et enkelt indlæg eller 2 oppe og vende om måneden..
Er bestemt ikke meget i forhold til fx ADSL udbyderne...

De spændende indlæg, om stabilitet/ustabilitet, produkt variationer,
muligheder osv... bliver nok indendøre på sonofons interne grupper.

Nu bliver der jo også sat en anden antenne, og udstyr op hos kunden.. End
den CPE box som sonofon skriver om på deres hjemmeside... Den afbilledet
antenne er korrekt, men CPE udstyret er indbygget i antennen...

Jeg har ikke selv erfaringer med produktet, da jeg ikke selv har det.. Men
ping, som jeg har testet fra en nyoprettet 1024/512 var på 10ms fra en
adresse i Taastrup, til masten i glostrup.. testet til ns.tele.dk adressen..
pingen er sikkert lavere hvis man lige kunne finde en adresse at pinge hos
sonofon.