Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera værksted omkring Aalborg
Fra : Søren Lindholt

Dato : 18-12-02 13:54

Ja dav, så skete det jo, jeg knækkede en lille dims på CF-låget på mit
Canon S330, så det ikke kan lukke.
Nu har jeg haft det med på bjergvandring, crossbanen, julefrokoster og
meget mere, og så taber jeg det satme hjemme i min egen entre!!!
Er der nogen steder omkring Aalborg hvor man kan gå ind og få det lavet,
jeg gider ikke til at sende stadset...
Det har også en lille raslelyd indeni, men det kan jeg ikke huske om den
havde før, måske er det den der orienteringsføler? Er der nogen der kan
dreje ders eget kamera S330 og sige mig om det har en lyd? For så må jeg
nok til forsikringen...
--
Søren
http://motortosse.dk