Hvor er der julepynt ideer og tips online?
Fra : Michael Lynge

Dato : 18-12-02 17:37

Hej NG
(Hvis jeg ikke er i den rigtige NG må i undskylde og henvise mig til den
korrekte)

Jeg leder efter nogle link til gode websider som kan give inspiration til
julepynt med blomster/glitter/blade og specielt julepynt til julebordet.
Det er ikke så meget i retning af flettede hjerter i 4-10 års alderen jeg
leder efter, men noget mere avanceret ala Bering eller lign.

Tillægs spørgsmål - på DK4 (tv kanal) så jeg en blomster dekoratør som
vistnok hed noget i retning af Ulrik John og som viste hvordan man lavede et
lille juletræ af nogle Galaksebladet på en Oasiskegle. Jeg så desværre ikke
starten - men ved nogen om sådan en guide/vejledning eller hvordan man laver
sådan noget, findes online?

Mvh\Michael

Fra : Hans

Dato : 18-12-02 18:09

> [...]
> Det er ikke så meget i retning af flettede hjerter i 4-10 års alderen jeg
> leder efter, men noget mere avanceret ala Bering eller lign.

Denne her http://www.boysjulestue.dk/

Mvh Hans

Fra : sanne

Dato : 18-12-02 22:45

Der er lidt info på www.dk4.dk og udsendelsen bliver også genudsendt
den 20.12 kl.17.00, så kan du da se begyndelsen :)

Mange hilsner
Sanne

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 20-12-02 08:16

Michael Lynge wrote:

> [...]
> Det er ikke så meget i retning af flettede hjerter i 4-10 års alderen jeg
> leder efter, men noget mere avanceret ala Bering eller lign.

http://www.haabet.dk/users/julehjerter/366h.html
dette tror jeg man skal være mere end 10år for at kunne lave.

Fra : Bent

Dato : 19-12-02 10:11

Prøv lige denne her
http://www.julidannevang.dk/