FTP-program
Fra : Andreas Rasmussen

Dato : 18-12-02 17:59

Hejsan,

Hvad bruger I som ftp program under 10.2 ? Efter at have oplevet mit
første frys nogensinde pga. det ubrugelige Transmit 2.1 kunne jeg da
godt bruge et alternativ der kan "flytte" filer. (Altså tage en stak fil
og flytter til en anden mappe i hierkieret.)

Takker

anr

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 18-12-02 18:43

In article <1fnef7q.5ldtccadib7wN%anrNOT@PARTmac.com>,
anrNOT@PARTmac.com (Andreas Rasmussen) wrote:

> Hvad bruger I som ftp program under 10.2 ?

Jeg bruger Fetch (shareware). Fungerer glimrende for mig.

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Peter Ursin

Dato : 18-12-02 18:52

"Mikkel Pagh" <spiced.pork@ham.com> wrote in message

> Jeg bruger Fetch (shareware). Fungerer glimrende for mig.

Captain FTP kan også anbefales.

mvh
Peter

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 18-12-02 19:48

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> "Mikkel Pagh" <spiced.pork@ham.com> wrote in message

> Captain FTP kan også anbefales.
>
> mvh
> Peter
Begge er penge-krævende - jeg foretrækker RBrowserLite som er gratis,
men som virker solid og sund. Måske fordi den har en Pro som storebror?
Men det skal lige siges, at jeg bruger det kun til transport, dvs. jeg
har ikke erfaring med spidsfindigheder udi kommunikation med servere ad
den vej...

Poul Skovmand Thingholm

Fra : Per Madsen

Dato : 18-12-02 19:47

Mikkel Pagh <spiced.pork@ham.com> wrote:

> Jeg bruger Fetch (shareware). Fungerer glimrende for mig.

Man kan ikke sætte en ftp-server op med den, eller kan man? Hvad med
CaptainFTP?

Per

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 18-12-02 20:21

In article <1fnek4z.1apijxtvemdxmN%permand@cool.dk>,
permand@cool.dk (Per Madsen) wrote:

> Man kan ikke sætte en ftp-server op med den, eller kan man?

Nej, ikke så vidt jeg ved.

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-12-02 01:31

In article <1fnef7q.5ldtccadib7wN%anrNOT@PARTmac.com>, Andreas Rasmussen wrote:
> [...]
> godt bruge et alternativ der kan "flytte" filer. (Altså tage en stak fil
> og flytter til en anden mappe i hierkieret.)

ncftp og lftp

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 19-12-02 03:24

Andreas Rasmussen wrote:
> [...]
> godt bruge et alternativ der kan "flytte" filer. (Altså tage en stak fil
> og flytter til en anden mappe i hierkieret.)

Transmit 1.7b2 køre uden problemer her OS 10.2.1

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Andreas Rasmussen

Dato : 20-12-02 08:58

Andreas Rasmussen <anrNOT@PARTmac.com> wrote:

> [...]
> godt bruge et alternativ der kan "flytte" filer. (Altså tage en stak fil
> og flytter til en anden mappe i hierkieret.)

Tak for forslagene - jeg kigger dem igennem og prøver at finde ud af
hvilket jeg bedst kan li.

I mellemtiden fik jeg dog lavet et shell-script der løste den specifikke
opgave hurtigere, så jeg har ikke ligenu brug for det, men man skal jo
ha' et ordentligt ftp prog.

Tak

anr