Problemer med Cybercity
Fra : Ole Bendix

Dato : 18-12-02 15:48

Problemet opstod for halvanden til to uger siden og består i at jeg fra
min web-mail hos cybercity ikke får tekst i mailen frem til modtageren.

F. eks.:
1) jeg modtager en mail
2) Jeg trykker svar og skriver et svar
3) Sender den
4) Modtageren åbner og mailen er blank????????????????
(Det samme gælder når jeg skriver en sprit ny mail)

Det er fra min egen iMAC derhjemme og fra min eMAC på arbejde.

Sætter jeg mig istedet ved en PC - fungerer det derimod uden
problemer???????????????

Hos Cybercity undersøger de p/t sagen - men er endnu ikke vendt tilbage
med en forklaring (2 dage siden jeg bragte sagen op).

Mvh.
Ole

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-12-02 20:08

Ole Bendix <Ole_Bendix@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
>

> Hos Cybercity undersøger de p/t sagen - men er endnu ikke vendt tilbage
> med en forklaring (2 dage siden jeg bragte sagen op).

Kan du ikke skrive lidt om hvilken browser du bruger samt om du bruger
Mac OS 9 eller X ?

Jeg vil anbefale dig at huske at det hedder en iMac, iBook, eMac og så
videre - bare sådan når du kommunikerer med CyberCity, så de ikke tror
du ikke selv ved hvilken computer du har.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-12-02 21:48

jesper@gylling.net writes:
>Jeg vil anbefale dig at huske at det hedder en iMac, iBook, eMac og så
>videre - bare sådan når du kommunikerer med CyberCity, så de ikke tror
>du ikke selv ved hvilken computer du har
Det er da faktisk ret præcist hvad han gør:

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-12-02 22:36

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Det er da faktisk ret præcist hvad han gør:

Ja, men det var nu mere de 3 store bogstaver som ikke er korrekt.

Det er lidt ligesom når folk har en iiMag - udtalt med dansk i og Mac
som tak eller dem der har arbejdet med Kvark (Quark) i mange år.

Lidt flueknepper agtigt, men det skuer i mine øre og generer mine øjne.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 19-12-02 10:25

> [...]
> som tak eller dem der har arbejdet med Kvark (Quark) i mange år.
>
> Lidt flueknepper agtigt, men det skuer i mine øre og generer mine øjne.

Du mener skurrer i dine ører? Ja, når man er en rigtig MacAddict
skriver man ikke Mac med stort.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-12-02 10:44

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Du mener skurrer i dine ører? Ja, når man er en rigtig MacAddict
> skriver man ikke Mac med stort.

Arrgghhh. Kanon, at stave forkert når man prøver at rette andre !!

8-D

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-12-02 22:36

> Lidt flueknepper agtigt, men det skuer i mine øre og generer mine øjne.

"flueknepperagtigt" i ét ord og "skurrer i mine ører". Øre kan kun
bruges som flertal, når man taler om penge. Man skal ikke kaste med
glas, når man selv bor i et stenhus
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Madsen

Dato : 23-12-02 13:44

> Man skal ikke kaste med
> glas, når man selv bor i et stenhus

Eller skyde med elastikker når man selv går i gummibukser...

--
Per Madsen
www.ecotox.dk

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 24-12-02 01:51

Henrik Münster wrote:
> Man skal ikke kaste med glas, når man selv bor i et stenhus

Sig mig, er i ved at skyde bjørnen før skindet er solgt.

--

Mjh.

Henrik Lindskou

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-12-02 10:57

jesper@gylling.net writes:
>Arrgghhh. Kanon, at stave forkert når man prøver at rette andre !!
>
> 8-D

Life is a bitch ))

Frank Løkkegaard

Fra : Jacob Hededam

Dato : 19-12-02 11:12

Har i to nørder løst hans problem, eller slår i bare tiden ihjel inden i
skal onanere igen???
Hjælp dog manden hvis i kan, og gem jeres eget "se mig, hør mig" væk.!

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-12-02 11:17

Jacob Hededam <jacob@hededam.dk> wrote:

> Har i to nørder løst hans problem, eller slår i bare tiden ihjel inden i
> skal onanere igen???
> Hjælp dog manden hvis i kan, og gem jeres eget "se mig, hør mig" væk.!

Nu er det jo lidt svært at hjælpe Ole, når han ikke svare på hvilket
udstyr/browser han bruger. Jeg vil meget gerne hjælpe ham.

Jacob vil du ikke være elskværdig at skrive dit svar én linie under det
du svarer på ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-12-02 12:21

jacob@hededam.dk writes:
>Har i to nørder løst hans problem, eller slår i bare tiden ihjel inden i
>skal onanere igen???
>Hjælp dog manden hvis i kan, og gem jeres eget "se mig, hør mig" væk.!

hallooo - er der noget der klemmer?
Pas nu på at julestressen ikke helt fjerner din humoristiske sans.
"Manden" er i øvrigt en af mine nære kolleger - som besidder masser af
humoristisk sans. Jeg føler mig ret sikker på at Ole ikke overfalder mig
med fråde om munden for manglende hjælp, når vi om få timer går til den
samme julefrokost.

Såøeh: Go' jul til alle!

Frank Løkkegaard

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-12-02 11:59

henrik@muenster.dk writes:
> Man skal ikke kaste med
>glas, når man selv bor i et stenhus

eller smide med æbler når, man selv er et skrog

Frank Løkkegaard

Fra : Mikael Kern

Dato : 22-12-02 17:34

> eller smide med æbler når, man selv er et skrog

når man ingen pære har, så ævler man....

mvh Mikael Kern
--
Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)