Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvilket af disse?
Fra : Allan Eriksen

Dato : 17-12-02 23:46

Hej

Jeg er ved at gå op i limningen pga. køb af mit første dig. cam.....jeg kan
simpelthen ikke blive enig med mig selv - og forhandlerne rundt omkring i de
forskellige fotoforhandlere er ligeså meget uenige, som jeg er i tvivl om
hvilket er det bedste til mig. Derfor spørger jeg om jeres
objektive/subjektive meninger/erfaringer om følgende kameraer:

Fuji Finepix A303 - 3500 kr.
Kodak DX4330 EasyShare - 3200 kr.
Pentax Optio 330GS - 3500 kr.

Alle er 3 MP og har 3x optisk, og koster omtrent det samme. Hvilket ville I
anbefale og hvorfor? -og er der andre med samme specs og pris, der er et
bedre køb?

Hilsen en forvirret newbie
Allan Eriksen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-12-02 00:10

In article <ato9a6$9jc$1@sunsite.dk>, Allan Eriksen wrote:
> [...]
> anbefale og hvorfor? -og er der andre med samme specs og pris, der er et

Canon Powershot A40 er lidt billigere, og 2 mpixel. Hvad størrelse skal
du printe i ? Har du behov for mere end 2 mpixel ? Jeg har ihvertfald
ikke mødt behovet for de 4 mpixel mit nuværende kan tage.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-02 11:04

In article <ato9a6$9jc$1@sunsite.dk>, holst@nork.auc.dk says...
> Alle er 3 MP og har 3x optisk, og koster omtrent det samme. Hvilket ville I
> anbefale og hvorfor? -og er der andre med samme specs og pris, der er et
> bedre køb?

Som Povl skriver, så kommer det helt an på hvad du skal bruge dit kamera
til. Jeg klarer mig feks fint med 1.3MP, men jeg bruger også mit til
billeder der alligevel havner på PC'en i sidste ende.

Til rigtige billeder kunne jeg aldrig drømme om at bruge et
digitalkamera.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen