ny index-side
Fra : Aarup Nielsen

Dato : 17-12-02 23:25

Hej NG!
Jeg har lavet siden www.hjallerup-gymnastikforening.dk i frontpage -
lavede først et forsøg på en "flad" side og 2. variant med rammesider.
Nu har jeg oploaded 2´eren, men min "nye" index-side vil ikke erstatte
den gamle. Dermed vil mine sider ikke placere sig i hovedrammen. Alle
de øvrige sider undtagen index-siden er godt nok de nye. Jeg udgiver
via frontpage - og har både prøvet at udgive ændrede og dernæst
forsøgt mig med at overskrive alle sider. Det hjalp heller ikke.
Hvordan får jeg index-siden opdateret - har nogen et bud ?
På forhånd tak
Anette

Fra : Pinky

Dato : 18-12-02 12:16

> Hvordan får jeg index-siden opdateret - har nogen et bud ?
> På forhånd tak
> Anette

Har du prøvet at slette den gamle side
jeg går udfra at du bruger frontpage
tryk på filer i menuen , udgiv web så får du adgang til at se
dine filer på serveren og kan slette indexfilen
MVH
Birgitte

Fra : Aarup Nielsen

Dato : 18-12-02 23:55

Pinky <bwh@email.dk> skrev:

>Har du prøvet at slette den gamle side

Jo - tak for hintet Birgitte. Jeg kan godt se, at det er den vej
jeg skal.
Jeg kunne dog ikke finde vejen gennem frontpage, men måtte slette
fra ftp. Måske har det noget med versionen at gøre ?!

Mvh
Anette