E-Mail
webnoob 5265
Outlook
Fra : Klaus

Dato : 17-12-02 23:16

Hejsa.
Konen og jeg bruger WinXP og outlook som postprogram.
Hvor ligger den mappe som posten gemmes i?
Vi vil nemlig gerne have, at vi begge kan se alt post fra begge logons.
Mvh
Klaus

Fra : Klostervej

Dato : 18-12-02 13:16

> Hvor ligger den mappe som posten gemmes i?
> Vi vil nemlig gerne have, at vi begge kan se alt post fra begge logons.
> Mvh
> Klaus

Hej!
Kig i tråden her fra den 15.12 kl. 19:18
Mvh
Dorthe Baadsgaard

Fra : jens

Dato : 18-12-02 17:21

On Wed, 18 Dec 2002 13:16:01 +0100, "Klostervej"
<dorthe2107@hotmail.com> wrote:

>Hej!
>Kig i tråden her fra den 15.12 kl. 19:18
>Mvh
>Dorthe Baadsgaard

Hvordan gør man det når man har slettet meddelelsen???
mvh Jens

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-12-02 22:20

> Hvordan gør man det når man har slettet meddelelsen???

Jeg har smidt en hurtig vejledning op:

http://home.tiscali.dk/palle/outlookpst/outlookpst.htm

Kan sikkert blive bedre. Overvejer at lave en mere fyldestgørende for
både OE og Outlook da der ofte bliver spurgt om det herinde..

--
Palle

Fra : Klaus

Dato : 19-12-02 23:46

On 19 Dec 2002 21:19:45 GMT, Palle Jensen wrote:

> [...]
>
> Kan sikkert blive bedre. Overvejer at lave en mere fyldestgørende for
> både OE og Outlook da der ofte bliver spurgt om det herinde..

Kan man ikke få XP til at gemme den eksempelvis på d:\mail?
Klaus

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-12-02 00:03

> Kan man ikke få XP til at gemme den eksempelvis på d:\mail?
> Klaus

Den forklaring kommer i version 1.000001 af siden.

Good point. Den kommer på i morgen.

Men hvis du leder efter et svar lige nu, så: jo.

Når man installerer Outlook lægger den selv en pst fil et sted.
F.eks. den nævnte sti.

Hvis man ønsker den et andet sted, lukker man bare Outlook og FLYTTER
den derover hvor man vil have den. Når man starter Outlook næste gang
siger Outlook at filen er væk, og at man kan angive en ny placering,
hvorefter man peger det nye sted hen. De' Let'h!

--
Palle Jensen

Fra : Madsen

Dato : 19-12-02 22:35

Palle Jensen skrev:

> Jeg har smidt en hurtig vejledning op:
>
> http://home.tiscali.dk/palle/outlookpst/outlookpst.htm

En knaldhamrende god idé. :)
Må jeg komme med et forslag?

Win2000 og XP er som standard stillet til at skjule systemfiler og
mapper, så du vil normalt ikke kunne finde *.pst-filen på den søgning
du har vist på siden. Det er derfor en god idé at have den her med:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/search/advanced_options.png>

(Medmindre at man har stillet Windows til at vise skjulte filer og
mapper forstås).

Madsen.

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-12-02 22:55

> En knaldhamrende god idé. :)
> Må jeg komme med et forslag?

- Ja kom bare

> [...]
> png>
>
> (Medmindre at man har stillet Windows til at vise skjulte filer

- Jeg sad faktisk og kunne huske noget om det, men var ikke lige
sikker. Jeg tager den med og finfudser lidt...

- Takker!! Er der andre så kom bare med det.

- Synes det kunne være meget fedt at lave en række sider, der dækker
de mest spurgte spørgsmål.. Det tager ikke så lang tid at smække
sammen, og man kan jo hurtigt tilføje rettelser..

--
Ciao..

Palle Jensen