Andet multimedie
bentjuul 3670
skærm billede
Fra : Ronnie M

Dato : 17-12-02 17:28

Jeg kan ikke få skærm billedet til at gå helt ud i siderne på min skærm!!
Det er et problem i windows xp. Det er ikke min skærm.. Hvad kan der være
galt??

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 17-12-02 17:41

Ronnie M skrev: (messageID:

> Jeg kan ikke få skærm billedet til at gå helt ud i siderne på min
> skærm!! Det er et problem i windows xp. Det er ikke min skærm.. Hvad
> kan der være galt??

Hvilken skærm har du? Hvilket grafikkort? Har det virket før? Hvis ja:
med hvilket OS? osv. osv. Du er altså nød til at komme med flere
oplysninger.

Iøvrigt skal du stille dit spørgsmål i en relevant gruppe:

dk.edb.hardware.skaerm
dk.edb.hardware.grafikkort

eller måske

dk.edb.system.ms-windows