Jakob Stegelmann
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-12-02 22:37

Hej

Jeg har lige læst nomineringerne fra de to forrige år, og undrer mig
over at Jakob Stegelmann ikke er nævnt som bedste filmanmelder. Ganske
vist er hans program henvendt til teenagere (og håbløse nørder[1]),
men jeg synes nu alligevel godt om hans anmeldelser.

Er der nogen speciel grund, eller er det bare fordi I finder det
useriøst?

Mvh Trine

[1] Citat fra hjemmesiden:
Q: Er man nørd, hvis man ser Troldspejlet?
A: - Hvad er der galt med at være nørd?

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-12-02 00:14

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> skrev:

> [...]
> men jeg synes nu alligevel godt om hans anmeldelser.
>
> Er der nogen speciel grund, eller er det bare fordi I finder det

Næh, han er bare blevet glemt. Måske fordi Troldspejlet breder sig over
mange forskellige ting, og ikke er et rent filmprogram.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 17-12-02 00:24

> Næh, han er bare blevet glemt. Måske fordi Troldspejlet breder sig over
> mange forskellige ting, og ikke er et rent filmprogram.

Og alt for kort

Så mere frem til Troldspejlet end til jul da jeg var lille. Nok fordi jeg
var besat af computerspil, film, sci-fi og fantasy. Blev tit skuffet over
"kedelige" boganmeldelser af kriminal-noveller

Stadig et rigtigt godt program, men kan dog efterhånden være en smule
uaktuelt for nogen, eftersom jeg personligt skaffer nyheder fra andre og
noget hurtigere kilder Bliver dog aldrig træt af Stegelman og hans
univers.

VH
Peter

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 17-12-02 16:31

> Så mere frem til Troldspejlet end til jul da jeg var lille. Nok fordi jeg
> var besat af computerspil, film, sci-fi og fantasy. Blev tit skuffet over
> "kedelige" boganmeldelser af kriminal-noveller

Det er intet mindre end HØRT!

// Troels

Fra : moestrup

Dato : 17-12-02 17:59

ja det var tit det tog overhånd. Det var jo gabende kedsommeligt, når
der blev læst op fra en bog, mens man så bogens cover...eller nå man
så tegneserier....men ja, computerspilanmeldereiet og filmene, det så
jeg sgu' frem til!

/moestrup

Fra : Martin Kristensen

Dato : 17-12-02 20:47

"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> wrote in message

> [...]
> uaktuelt for nogen, eftersom jeg personligt skaffer nyheder fra andre og
> noget hurtigere kilder Bliver dog aldrig træt af Stegelman og hans

Det samme her. Han minder mig om "verdens ældste teenager" (en komedieserie,
der kørte på Kanal2 for nogen år tilbage.) Hans nørdede bog "truslen fra det
ukendte" står også på min juleønskeseddel.

/Martin

Fra : Per Kristensen

Dato : 17-12-02 10:41

> [...]
> men jeg synes nu alligevel godt om hans anmeldelser.
>
> Er der nogen speciel grund, eller er det bare fordi I finder det

Trolspejlet har en beskidt vane med at komme med de vildeste spoilers til de
film de anmelder.