Justitsmord
Fra : Mads

Dato : 16-12-02 19:36

Justitsmord

27 årig dansker sidder fænglet på indicier for at have brandstiftet
Scandinavia Star. Nu viser de sig (sandsynligvis) at rederiet selv har
påsat branden for at få forsikringserstatningen (TV2 nyhederne m.v. den
16.12.2002 kl.19:00).

Hvad har staklen krav på i erstatning og er der klare regler om erstatning
for justitsmord ?

Hvad er der galt med vores forbandede Uretssystem og de dommere, som uden
beviser smider folk i fæmgsel, blot fordi det skal se pænt ud på papiret ?

Hvormange justitsmord begås egentligt i Uretsstaten Danmark og hvad er
konsekvenserne for dommerne når medier, græsrodsbevægelser, foreninger mv.
efterforsker myndighedernes forbrydelser og finder frem til at der er
begået justitsmord ?

Ingen tvivl om at den enkelte dommer har det endelige ansvar i ikke-
tilståelsessager. Er det ikke snart på tide at vi gør noget ved problemerne
og etablerer en folkedomstol som skal hævne myndighederne forbrydelser ?

Hvorfor får domstolene lov til at opføre sig som var det en bananrepuplik.

Fra : Michel Andersen

Dato : 16-12-02 19:56

"Mads" <mads.muldjord@inet.tele2.dk> wrote in message
> Justitsmord
>
> Hvad er der galt med vores forbandede Uretssystem og de dommere, som uden
> beviser smider folk i fæmgsel, blot fordi det skal se pænt ud på papiret ?

Enig - de er nogle forbandede røvhuller de dommere og embedsmænd.

Manden der af egen drift har efterforsket i sagen i 13år, beskriver netop
kampen på myndighederne som den værste.

Han har lavet det arbejde - gratis - som politiet får betaling for af
skatteyderne. Det rådne retssytem har blot lukket sagen ved at fængsle en
uskyldig.
Gid de myndighedssvin måtte få en atombombe. Vi skal ikke finde os i deres
forbrydelser. Det kan ramme alle der ikke er med i logen.

MVH

Fra : rea721

Dato : 16-12-02 20:05

Michel Andersen wrote:
-snip-
Mads wrote:
-snip-

Jeg tror i 2 får mere held i dk.politik ....Her debateres der jura.

FUT
dk.politik

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Peter Kaas

Dato : 16-12-02 21:30

> Enig - de er nogle forbandede røvhuller de dommere og embedsmænd.

PLONK til jer begge to!

Mvh
BA.jur. og røvhul
Peter Kaas

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 16-12-02 20:13

Med en anden retorik ville du måske blive taget alvorligt.
/Hans
On Mon, 16 Dec 2002 18:35:45 +0000 (UTC), Mads

Fra : K.Th. Omsen

Dato : 16-12-02 20:45

> Med en anden retorik ville du måske blive taget alvorligt.

Jeg er enig i, at mandens retorik er helt og aldeles forfærdelig, men
hvorfor skulle den i højere grad være hjemmehørende i en anden gruppe - det
er da bare at flytte et problem (hvis det er et problem).

Venlig hilsen
Knud

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 17-12-02 06:30

On Mon, 16 Dec 2002 20:44:48 +0100, "K.Th. Omsen"
<091255@inamesparpaaspam.com> wrote:

> [...]
>hvorfor skulle den i højere grad være hjemmehørende i en anden gruppe - det
>er da bare at flytte et problem (hvis det er et problem).
Nu går det jo godt for vor ven i de 2 første afsnit, derefter går det
over i "politisk agititation" for en udefineret sag. derfor hører
indlæget til i en anden gruppe eks. politik eller snak elller
mudderkastning.
/Hans

Fra : K.Th. Omsen

Dato : 17-12-02 17:52

> [...]
> over i "politisk agititation" for en udefineret sag. derfor hører
> indlæget til i en anden gruppe eks. politik eller snak elller

Og hvorfor skulle det være 'bedre' at foretage den diskussion i en anden
gruppe. Manden har jo 'desværre' vurdet at denne gruppe er den relevante -
og så må det også være relevant at fuldføre diskussionen her.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Thomas W.

Dato : 17-12-02 17:59

"K.Th. Omsen" <091255@inamesparpaaspam.com> wrote in message

> [...]
> gruppe. Manden har jo 'desværre' vurdet at denne gruppe er den relevante -
> og så må det også være relevant at fuldføre diskussionen her.

Det var da en mærkelig argumentation. Så er ingenting altså OT?

/Thomas W.

Fra : rea721

Dato : 17-12-02 18:08

Thomas W. wrote:

> Det var da en mærkelig argumentation. Så er ingenting altså OT?

I er begge 2 OT...... og Thomas pleeeeaseee Don't feed the troll.

FUT til Netikette, hvor debat om OT eller ej er On Topic

Fra : Peter G C

Dato : 16-12-02 20:16

Mads skrev i news:atl6e1$d9f$1@sunsite.dk

> Justitsmord

Dit lange og uhjælpsomme indlæg hører ikke til i denne NG. Prøv i dk.politik

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Thomas W.

Dato : 16-12-02 20:20

> Justitsmord

Snip: en utrolig omgang forvrøvlet idioti af værste kaliber.

Smut over i dk.politik eller andet sted, hvor du kan "domfælde" folk på
baggrund af løse og uunderbyggede omtaler i medierne.

PLONK.

/Thomas

Fra : Lars Brink

Dato : 16-12-02 20:18

http://www.usenet.dk/oss/dk.videnskab.jura/#8.3

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : alexbo

Dato : 16-12-02 21:38

"Mads" <mads.muldjord@inet.tele2.dk> skrev

> 27 årig dansker sidder fænglet på indicier for at have brandstiftet
> Scandinavia Star.

Det lyder ikke rart, han døde for 12 år siden.

mvh
Alex Christensen

Fra : Carsten Holck

Dato : 16-12-02 23:22

alexbo skrev:
> "Mads" <mads.muldjord@inet.tele2.dk> skrev

> Det lyder ikke rart, han døde for 12 år siden.

Jammen er det da ikke for galt at de ( myndighederne ) ikke engang for
rydet op i deres celler og begravet manden....
/ch

Fra : Unlock.Nykøbing.M

Dato : 17-12-02 00:07

Godt svaret og det fortæller hvor meget folk sætter sig ind i sagerne før de
postulerer deres syns punkter.

takker for det gode svar Carsten

--

www.tele-mobil.dk
**************UNLOCK*************

Fra : Møller

Dato : 17-12-02 18:06

> Justitsmord
>
> 27 årig dansker sidder fænglet på indicier for at have brandstiftet
> Scandinavia Star.

Skal det tages alvorligt?
For så lugter sagen skam og det skal der sandelig gøres noget ved,
Manden døde i skibet
Men som sagt brændt barn lugter ilde
--
Møller