Ghettoblaster
Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 16-12-02 18:18

For 5-6 år siden så jeg en film på vidoe der (på dansk) hed Ghettoblaster.
Det er en gangsta-ghetto-komedie lidt a la Friday. Er der nogen der kan
originaltitlen på ovenstående?

--
Piotr

Fra : Per Richardy

Dato : 16-12-02 18:21

> For 5-6 år siden så jeg en film på vidoe der (på dansk) hed Ghettoblaster.
> Det er en gangsta-ghetto-komedie lidt a la Friday. Er der nogen der kan
> originaltitlen på ovenstående?

Don't be a menace to south central while drinking your juice in the hood

--
perR

"I have got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a
weasel"

Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 16-12-02 18:40

"Per Richardy" <per@richardy.dk> skrev i en meddelelse

> Don't be a menace to south central while drinking your juice in the hood

Ok! For en gangs skyld giver det mening at distributøren har lavet navnet om
:)

--
Piotr

Fra : Morten DH

Dato : 17-12-02 17:17

"Piotr Duda-Dziewierz" <dziewierz@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Per Richardy" <per@richardy.dk> skrev i en meddelelse

> Ok! For en gangs skyld giver det mening at distributøren har lavet navnet
om

Øhh nej - selve titlen er jo en slags gag og den smutter jo fuldstændigt med
den "danske" titel

Men ok, fint med danske titler - de skal bare ikke være på engelsk....
Hvor mange kender måske The Secret Sense (Stir of Echoes) i udlandet? ingen
tvivl om at man her prøver at score på Sixth Sense... Kan huske Tough Cop
fra videohylderne (hedder Omega Cop) - men hvad man her har prøvet på er mig
en gåde...

Og endelig min all time favorite "Red Eagle" (Black Eagle med Van Damme -
sendt på tysk tv)

Fra : Devast8or

Dato : 16-12-02 19:33

Du har jo allerede fået titlen så den vil jeg ikke gentage, men her er lidt
om den: <http://us.imdb.com/Title?0116126>. Super-morsom film iøvrigt.

Devast8or

--
Spamfilter activated