èn pc på linien
Fra : jens

Dato : 16-12-02 14:48

da tråden nu er blevet drejet i flere irrelevante retninger
prøver jeg så med den her

"citat"
Er altså ikke helt sikker, men mener at have læst i medierne at et normalt
hjemmenetværk er over for udbyder i disse sager at se som 1 pc !

"citat slut"

nogen der kender noget til det ?

Fra : Peter G C

Dato : 16-12-02 14:54

"jens" <mkg2@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er altså ikke helt sikker, men mener at have læst i medierne at et normalt
> hjemmenetværk er over for udbyder i disse sager at se som 1 pc !

Det holder altså ikke - aftalen siger jo noget andet. Punktum.

Der er altså ikke så meget at diskutere.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Mogens

Dato : 16-12-02 15:13

On Mon, 16 Dec 2002 14:53:35 +0100, "Peter G C"
<pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Det holder altså ikke - aftalen siger jo noget andet. Punktum.
>Der er altså ikke så meget at diskutere.

Er der nogel "afgørelser" for hånden... ?
Evt. "straf" ?
---

Mvh...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-12-02 16:06

Mogens skrev:

>Er der nogel "afgørelser" for hånden... ?

Det er banalt at man skal overholde den aftale man indgår
(aftalelovens § 1). Jeg betragter det også som ret banalt at to
pc'er er to pc'er og ikke én pc.

>Evt. "straf" ?

Stofanet kan dreje hanen om.

--
Bertel

Fra : Mogens

Dato : 16-12-02 16:23

Jow, jow -> tak.
---

Mvh...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-12-02 16:54

no@e-mail.dk (Mogens) skrev :

>Evt. "straf" ?

Straf ? Man mister vel bare forbindelsen, og så er den ikke længere

--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Mogens

Dato : 16-12-02 17:09

On Mon, 16 Dec 2002 16:53:55 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Straf ?

Nope -> der stod "straf"

>Man mister vel bare forbindelsen, og så er den ikke længere

Jow, jow - men ingen nyhedsgrupper.....
Det er vel også en afstraffelse, der vil noget
---

Mvh...

Fra : JH

Dato : 16-12-02 16:26

"jens" <mailto:mkg2@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse
"èn pc på linien"

> da tråden nu er blevet drejet i flere irrelevante retninger
> prøver jeg så med den her

Spørg dog din advokat. Du har fået bunker af svar. Hvis du ikke er tilfreds med at
der er 220g kattepoter i posen, må du købe den med 300g for at få stillet lysten
til lakrids. Oversat: Betal dog 25kr. om måneden og kobl alt det op du har lyst
til. Du virker som om du bare vil knægte tdc.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.60.195.2)