Billige DVD'er i Netto
Fra : Devast8or

Dato : 16-12-02 14:41

Til dem af jer der ikke har set det:

Netto har i denne DVD-film til 39 kr. pr. stk. Der er ikke så mange og vælge
imellem, men det er ikke dårlig titler dem der er. Jeg snuppede Reservoir
Dogs og Life Of Brian og der var også titler som Natural Born Killers og
1492: Conquest Of Paradise og Deer Hunter. Derudover var der nogle titler
jeg har aldrig har hørt om (Maurice, Red Scorpion, El Cid (tror jeg der
stod) og Bad Boys (ikke den med Will Smith)).

Det var bare lige det jeg ville gøre jer opmærksom på. Hyg jer ;)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-12-02 14:44

On Mon, 16 Dec 2002 14:41:21 +0100, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

> [...]
>stod) og Bad Boys (ikke den med Will Smith)).
>
>Det var bare lige det jeg ville gøre jer opmærksom på. Hyg jer ;)

Er det On-Air?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : ChristianTC

Dato : 16-12-02 15:14

> Er det On-Air?
>
> Morten

Ja der står OnAir på coverne. Er der noget specielt ved dem?

MVH
Christian

Fra : Mikkel Winther

Dato : 16-12-02 16:07

ChristianTC was trolling as usual:

> Ja der står OnAir på coverne. Er der noget specielt ved dem?

Steer clear! OnAirs udgivelser er elendige ift. billed- og lydkvalitet og
ekstramateriale.

m.
--
Indie & Electronica
Tirsdage i ulige uger kl. 22.30 - 00.00

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 16-12-02 17:30

Mikkel Winther wrote:
> Steer clear! OnAirs udgivelser er elendige ift. billed- og
> lydkvalitet og ekstramateriale.
>
> m.

Nu er danske udgivere generelt ikke specielt genrøse mht. ekstra materiale,
så der skal On Air ikke singles ud. Selv ejer jeg kun to On Air, og jeg er
da ganske tilfreds med kvaliteten på Merlin, Caligula var ikke helt så god
men den film er jo også noget ældre.
hygge,
Nicolai

Fra : Devast8or

Dato : 16-12-02 17:59

Ja, det er On-air. Jeg har lige set Reservoir Dogs, og billed- og lydmæssigt
var den helt fin IMO (vær dog opmærksom på at jeg er 'amatør' mht. DVD :).
Extra materiale var der dog ikke så meget af. QT der snakker lidt om filmen
og sig selv, traileren og så skuespillernes biografier i text form (med et
par skrivefejl i. Lidt sløjt at man ikke læser korrektur på sådan noget).
Men som en anden sagde: Hvad kan man forvente for 39 kr.? Og det er en fed
film, det er ikke til at komme uden om. Jeg fortryder da ikke at have købt
den.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Per, Frb.

Dato : 17-12-02 04:04

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> Men som en anden sagde: Hvad kan man forvente for 39 kr.?

It depends. Jeg har købt mange af dem til 25 kr i TP-musik for ganske nylig.

mvh Per

Fra : Kurt Brixen

Dato : 16-12-02 16:09

On Mon, 16 Dec 2002 15:13:34 +0100, "ChristianTC"
<christofferthevikingNOSPAM@yahoo.com> wrote:

>Ja der står OnAir på coverne. Er der noget specielt ved dem?

OnAir er _meget_ svingende kvalitet.
Reservoir dogs og Natural born killers er rigtig god kvalitet og i
Anamorphisk WS, men mange af de andre er Letterbox og dårlig
billedkvalitet.

Kurt Brixen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 16-12-02 16:21

"Kurt Brixen" <no_spam_to_brixen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> OnAir er _meget_ svingende kvalitet.
> Reservoir dogs og Natural born killers er rigtig god kvalitet og i
> Anamorphisk WS, men mange af de andre er Letterbox og dårlig
> billedkvalitet.

Hvor meget kan egentligt også forlange for 39 kroner? Reservoir Dogs er en
fantastisk køb for de penge (for sjællændere kan den dog fås til sølle 25
kroner hos TP som del af deres jubilæumstilbud).

MVH
Jens

Fra : Max

Dato : 16-12-02 22:11

Jeg har lige købt WAY OF THE DRAGON med Bruce Lee fra on-air-video,
den er uklippede,digitalt re-masteret,2.35:1,16:9 (Anamorphic?)dolby
digital mono,og.....................1 1/2 times bonus materiale! - og
jo - prisen var 25kr!
SÅ-DAN' on-air )

mvh
Max

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-12-02 23:30

On Mon, 16 Dec 2002 22:11:15 +0100, Max <not@mail.com> wrote:

> [...]
>den er uklippede,digitalt re-masteret,2.35:1,16:9 (Anamorphic?)dolby
>digital mono,og.....................1 1/2 times bonus materiale! - og

Det lyder rigtig meget iorden!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 17-12-02 00:27

> [...]
> den er uklippede,digitalt re-masteret,2.35:1,16:9 (Anamorphic?)dolby
> digital mono,og.....................1 1/2 times bonus materiale! - og

Er det den udgave der bla. indeholder en parodi på kung-fu genren? Mener den
hedder "Fistfull of yen"!!!

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Max

Dato : 17-12-02 01:09

On Tue, 17 Dec 2002 00:27:23 +0100, "Michael Westi"
<michael.westi@get2net.dk> wrote:

>Er det den udgave der bla. indeholder en parodi på kung-fu genren? Mener den
>hedder "Fistfull of yen"!!!

Ja det er den (som der står på covret: En sanseløs Bruce Lee-parodi af
de gale folk bag filmen "Højt At Flyve"(Airplane)
Det bedste er de 52min Eksklusiv Dokumentar("Immortal Dragon!) der
også er på skiven.

mvh
Max