size="2" => size=2
Fra : Claus

Dato : 16-12-02 12:23

Er det muligt at få FP2000 til ikke at formattere med citat tegn når det
ikke er nødvendigt (dvs. når der ikke er tale om "50%", etc.) ?

size="2" => size=2
cellpadding="2" => cellpadding=2
width="180" => width=180
osv

Mvh, Claus
---
"Fordi der ikke hurtigt fældes dom over den onde handling, er menneskers
hjerte fuldt af lyst til at handle ondt."
(Bibelen, Gamle Testamente, Prædikerens Bog 8,11)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-12-02 16:01

Alle sådanne værdier skal være i anførselselstegn i XHTML så væn dig
til det.
cellpadding="2" og width="180" er ugyldige da der skal angives en
enhed når det ikke er 0.

Fra : Claus

Dato : 16-12-02 19:20

Jeg bruger HTML 4.01 Transitional//EN, og W3C validerer uden videre FPs
formattering:

Lige som de de validerer
som jeg ikke kan få FP til at skrive automatisk.

Claus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-12-02 03:47

Det vil de ganske rigtigt, men en dag vil du ønske at opgradere til
den nyeste HTML version, så at forberede sig nu kan kun være af det
gode.

Fra : Claus

Dato : 17-12-02 12:00

Helt enig, men websiden er ændret mange gange når denne type kodning rent
faktisk er blevet udfaset. Lige nu understøtter alle browsere jo netop
dette. For mig må udgangspunkt være, at det vises rigtigt, og ikke
nødvendigvis at skulle fodre haj'erne for kode standarder. Jeg anser det for
vigtigere at have kode der fylder mindre...