Quick Poll
Fra : daredevil©

Dato : 16-12-02 09:56

Jeg vil gerne lave en lille quickpoll, og så ville jeg høre om der var nogle
af jer der havde et lille link til et sted hvor jeg kunne hente en
quickpoll, bare til at studere for så at rette i den så den ikke virker...
(ja jeg er ny...) Kravne til den er den skal logge ip, så folk der har stemt
bare ser results, den må meget gerne bruge mysql... det var vel det, nåh jo
og resultaterne skal helst vises som "pindediagram"...
På forhånd tak...
Tom Stryhn

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 16-12-02 10:23

daredevil© skrev: (messageID: <news:atk4ef$lh2$1@eising.k-net.dk>)

> [...]
> folk der har stemt bare ser results, den må meget gerne bruge mysql...
> det var vel det, nåh jo og resultaterne skal helst vises som

Der skulle være rigeligt med inspiration her:
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Polls_and_Voting/

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/