Stofanet sign-on program
Fra : Jens

Dato : 16-12-02 07:52

Jeg søger et StofaNet sign-on program, som jeg kan sætte til at køre som en
service i Windows 2000/XP.
(Evt. ved hjælp af FireDaemon).
Det kunne f.eks. også være en eller anden form for script, f.eks. VBS eller
lignende.

Jeg har prøvet med det program der hedder Escape, men det opfører sig
underligt og går hele tiden ned, samtidigt med at der kommer "sjove" ting
frem på skærmen.

Da jeg ikke selv har en StofaNet forbindelse, skriver jeg i denne gruppe og
ikke en intern StofaNet gruppe.

Håber der er nogen der kan hjælpe

Jens

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 16-12-02 09:21

In <FKeL9.1504$Hl6.108389@news010.worldonline.dk> "Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> writes:

> [...]
>(Evt. ved hjælp af FireDaemon).
>Det kunne f.eks. også være en eller anden form for script, f.eks. VBS eller

Jeg ved ikke lige, hvad en service er i windows-verden, men hvis du
installere perl f.x. fra ActiveState, saa vil flg. program laegge paa
stofa.
Du skal erstatte XX med nummeret paa deres login-server og USERNAME og
PASSWORD med dit tilsvarende.

use IPC:en2;

$program="telnet XX 259";

open2 (*README, *WRITEME, $program) or die "couldn't connect to mailhost";
print WRITEME "USERNAME\n"
print WRITEME "PASSWORD\n";
print WRITEME "1\n";

print WRITEME "quit\n";