Borland C++ Builder 5 (IDE) Project macro~
Fra : Alvin Kaule

Dato : 05-03-01 22:21

Hej håber i kan hjælpe mig med et lille problem.
Når jeg starter C++ Builder 5 op får jeg fejlbeskeden:

"PROJECTS macro in project group file missing or incorrect"

hvad har kunne forårsaget dette, programmet har elles fungeret fint før, men nu får
jeg denne fejl hver gang jeg starter det og jeg kan derfor ikke få lov til at afvikle
de programmer jeg skriver.

Nb. ved at denne gruppe ikke er rettet mod specifikke produkter, men havde ikke andet
sted at henvende mig, sorry.

Mvh Alvin

Fra : Ivan Johansen

Dato : 06-03-01 18:45

Alvin Kaule wrote:

> [...]
> de programmer jeg skriver.
>
> Nb. ved at denne gruppe ikke er rettet mod specifikke produkter, men havde ikke andet

Det lader til at være en fejl i en konfigurationsfil. Prøv eventuelt at
slette default.bpg og default.bpr i CBuilder5\Bin. Hvis du ikke har
gjort det, kan du installere den patch, der kan downloades fra Borlands
hjemmeside. Du kan også forsøge at geninstallere BCB.

Du kan sikkert få et bedre svar på nyhedsgruppen

Jeg håber det kan hjælpe dig.

Ivan Johansen