"A Forest"
Fra : Troels Fibæk Bertel

Dato : 05-03-01 22:02

Ok...
Nummeret "A Forest" som er lavet i en coverversion af "Carpathian Forest" på
"Black Shining Leather", hvem har egentlig lavet det originalt?

Jeg kan ikke rigtig forestille mig hvilken type musik det oprindeligt har
været... Men vil gerne vide det!

-T.F. Bertel
"When you're slapped you'll take it and like it!"

Fra : kautaq

Dato : 05-03-01 21:32

Troels Fibæk Bertel wrote:

> Nummeret "A Forest" som er lavet i en coverversion af "Carpathian Forest" på
> "Black Shining Leather", hvem har egentlig lavet det originalt?

Er det denne her med The Cure ca. 1980:

A Forest

A C F D

Come closer and see
See into the trees
Find the girl
While you can
Come closer and see
See into the dark
Just follow your eyes
Just follow your eyes
I hear her voice
Calling my name
The sound is deep
In the dark
I hear her voice
And start to run
Into the trees
Into the trees

> Jeg kan ikke rigtig forestille mig hvilken type musik det oprindeligt har
> været... Men vil gerne vide det!

Hvis det er den, så er det umiskendelig Cure stil i de tidlige
år. Noget afdæmpet, simpelt, men smukt.

--
Mike

Fra : Troels Fibæk Bertel

Dato : 06-03-01 22:58

Fandme jo!
Det lader til du har ret.
Coverversionen ligger iøvrigt ret tæt op af originalen på trods af at det er
et Black Metal band, der udfører det.

Cool nok!