Sildeopskrifter!
Fra : Lene

Dato : 15-12-02 20:45

Kære allesammen!

Jeg er i den penible situation, at hele den søde familie kommer 2. juledag.
Praktisk som jeg er, har jeg købt en masse hvide marinerede sild, med en
ide' selv at lave forskellige saucer til sildene.
Altså, min fantasi rækker til at lave en mayonnaise med karry i, men der må
da være flere slags man kan kreere.
Hjælp mig venligst, jeg har købt 4 store dunder med marinerede sild!
Mange forhåbningsfulde hilsner fra Lene

Fra : kim rasmussen

Dato : 16-12-02 11:13

Hej Lene
Allerførst Glædelig Jul
Her er mit bud på tomatsild :
Kryddersildefiletter lægges på et lag af tomatpure,dernæst et lag rå løg ,så
et lag tomatpure ,sil og atter rå løg. På det sidste lag tomatpure ,pynter
du med en god mayonaise og rå løg ,skal trække et par timer på køl inden
servering

mvh mcloud

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : news.tele.dk

Dato : 17-12-02 15:32

Creme Fraiche en smule fløde(mælk) terninger af æble og hakket løg ... smag
til med salt og pebber.

mvh. René