Foder...
Fra : Jannie Sørensen

Dato : 05-03-01 21:36

Jeg har 2 dejlige hanhunde (retrievere) som jeg altid har fodret med foder
fra Royal Canin.

Men... eftersom jeg er en fattig studerende syntes jeg, det er liiiiidt dyrt
at skulle købe 15 kg.'s fodersække til knap 400,00 kr., så jeg ville høre,
om her er nogen der har positiv erfaring med et andet (tilsvarende) foder?

Mange hilsner

Jannie

Fra : Søren Petersen

Dato : 05-03-01 22:20

Jeg bruger LoneStar-foder som kan bestilles i Haderslev. Der koster 15 kg
279 kr. og det er inkl. forsendelse (det mener jeg i hvert fald at det er).
Jeg har selv en lab formel 1 og jeg har ikke haft nogen problemer med
foderet.

Du kan se mere på deres hjemmeside:

http://www.iwersen.dk/

Jeg bruger det foder som kaldes hearty choice.

Mvh. Søren Petersen

Fra : R. Ilsøe

Dato : 05-03-01 22:25

> [...]
er).
> Jeg har selv en lab formel 1 og jeg har ikke haft nogen problemer med

Ja, det kan jeg kun bekræfte. Jeg bruger også LoneStar til mine to Lab.
hunde. Jeg køber det på en Kennel, der opdrætter Flatcoats og Goldens.

> Jeg bruger det foder som kaldes hearty choice.

Ja, det er den røde... Det er den samme jeg bruger... Det holder også meget
længe.

R. Ilsøe