Sæt data i en tabel
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 05-03-01 21:22

Hejsa.

Jeg trækker data ud af mysql med flg.

$resultat = mysql_query("SELECT var1, var2, var3 FROM tabel");

while ($raekke = mysql_fetch_array($resultat)) {
extract($raekke);
echo " $var1 , $var2 , $var3 ";

Det virker også fint, men jeg ville gerne sætte værdierne ind i en
tabel, så de er nemmere at styre på siden.

Som fx.

<TABLE>
<TR>
   <TD>$var1</TD>
   <TD>$var2</TD>
   <TD>$var3</TD>
</TR>
</TABLE>

men det jeg har prøvet virker ikke

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen

Fra : Leonard

Dato : 05-03-01 21:43

Jesper L Hansen <lismoes@mail.dk> skrev:

>$resultat = mysql_query("SELECT var1, var2, var3 FROM tabel");
>
>while ($raekke = mysql_fetch_array($resultat)) {
> extract($raekke);
> echo " $var1 , $var2 , $var3 ";

Alt det her er PHP og er kapslet ind i <? ?>

><TABLE>
><TR>

<?
echo"   <TD>$var1</TD>";
echo"   <TD>$var2</TD>";
echo"   <TD>$var3</TD>";
?>

--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 06-03-01 18:34

On Mon, 05 Mar 2001 20:42:37 GMT, not2@sporty.dk (Leonard) wrote:

>Alt det her er PHP og er kapslet ind i <? ?>

Jeg havde fået sat et forkert <? Pinligt !

Tak for hjælpen..

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen