Venskab hermed indgået! :-)
Fra : Helle

Dato : 13-12-02 20:08

Hej allesammen.

I mandags kom jeg hjem med vores lille nye Mikkel og i går indgik ham og
Emil endelig venskab! Det var ligesom om, at det skete omkring aftensmad,
sådan ligepludselig var Emil sød ved Mikkel, de legede i flere timer i går
aftes og har sovet i vores seng i nat - i hver sin ende (som sidste nat).
Til morgen legede de fange oven på min mave i et par timer, hvilket jeg godt
kunne have været foruden *GG*!
INGEN hvæs i dag kun lige lidt knurren fra Emils side da han ikke gad lege
mere med Mikkel (efter 3 timers leg), så det er jo bare så dejligt.
Jeg havde forestillet mig at det ville været meget mere besværligt at sætte
to katte sammen (Nu hvor Emil er så usikker) men nej, jeg har været hos dem
100% siden i mandags og jeg tror, at hvis jeg ikke havde været det, så havde
der nok gået lidt længere tid med sammenføringen. Jeg har brugt rigtig meget
tid nede på gulvet hos dem, kælet med dem begge og fortalt og vist Emil at
det er okay at Mikkel snakker med mig og omvendt. Meget misse-pædagogisk
*GG*!

Når jeg sidder ved computeren, kommer Emil altid hen og står med forpoterne
på mine lår og så skal jeg løfte ham op til kæl. Dette har Mikkel luret af
så når han ser Emil gøre dette, så vil han også og gør præcis det samme -
eller også venter han til Emil er hoppet ned, for så er det Mikkels tur. Så
ærlig talt, er det RET svært at få lov at sidde her mere end få min. før der
er to frække katte som forstyrrer! *S*

Lige nu leger de kattefræs hvor de skiftes til at fange hinanden, tror jeg,
det _kan_ godt være lidt svært at se hvem der fanger hvem, indimellem

Mikkel er godt nok MEGET kælen, og meget tryg og tillidsfuld, det er rart.

Så Mikkel og Emil har hermed indgået et venskab - dét synes jeg er hurtigt
og meget flot - kan ikke lade være med at være lidt stolt af mine misser

Kærlig hilsen Helle

Fra : AEK

Dato : 13-12-02 20:16

Hej Helle !

Hvor er det SKØNT at høre.
Nyd fortsat dine små rødder )

/ Anya.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 13-12-02 20:17

> Så Mikkel og Emil har hermed indgået et venskab - dét synes jeg er hurtigt
> og meget flot - kan ikke lade være med at være lidt stolt af mine misser

Super, det er bare dejligt at høre.

Tillykke med dine dejlige misser

Mange hilsner
Bente

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 13-12-02 21:58

> Super, det er bare dejligt at høre.

Du skulle vel ikke være dyrlæge (spør' bare? ;))

// Troels

Fra : Bente Jepsen

Dato : 13-12-02 23:02

"> Du skulle vel ikke være dyrlæge (spør' bare? ;))

????????????
Hvordan kommer du på den (nej jeg er ikke, men jeg arbejder for en
menneskelæge, hvis det kan gøre det

Hilsen
Bente

Fra : Denise

Dato : 13-12-02 21:09

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er okay at Mikkel snakker med mig og omvendt. Meget misse-pædagogisk

Hej Helle
Flot klaret. Det betaler sig nemlig at bruge meget tid og have tålmodighed
ved introduktion, så er belønningen der også, ved at kattene bliver venner

Hilsen Denise

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-12-02 23:00

On 13/12/2002 20:07, in article atdb66$ct0$1@sunsite.dk, "Helle"
<krammemusen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> og meget flot - kan ikke lade være med at være lidt stolt af mine misser

FLOT! Det lyder, som om du har grebet situationen helt rigtigt an, og at
dine anstrengelser har båret frugt! FLOT!
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 14-12-02 14:28

Hej Helle!

Det var da lækkert at de 2 nu er blevet venner. Der er ikke noget så dejligt
som 2 katte der kan ligge og holde i pote *s*.

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/