Gamle numre!!!
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 13-12-02 14:33

Er der nogen der kan henvise til nogle sider med sange der hittede i midten
af 90'erne. Helst de rigtig store hits.

Jeppe

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-12-02 14:48

Jeppe Nørgaard wrote:

> Er der nogen der kan henvise til nogle sider med sange der hittede i midten
> af 90'erne. Helst de rigtig store hits.

Dem findes der mange af. Nu skriver du ikke, om det skal være danske
hits/numre eller internationale, men prøv nedenstående:

http://www.eurohits.subnet.dk/

Du finder links til flere hitlistesider her:
http://dk.dir.yahoo.com/underholdning/musik/hitlister/

Når du har fundet frem til de ønskede numre, søger du blot på dem i
http://google.com.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-12-02 20:53

Jeppe Nørgaard <jeppe_n@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:atcnjd$9nk$1@sunsite.dk...
> Er der nogen der kan henvise til nogle sider med sange der hittede i
midten
> af 90'erne. Helst de rigtig store hits.
>
> Jeppe
______________

I 80-erne og 90-erne blev der ikke lavet mange rigtig store slagere. Så jeg
tror ikke at der findes sådanne sider. Men de aller aller største i 90-erne
var uden tvivl nedenstående sange, som var enorme slagere, som stort set
alle sang med på.

____________

90-ERNES STØRSTE ENGELSKSPROGEDE SLAGER

Dance the night away m. Mawerick (1998)
____________

90-ERNES STØRSTE DANSKSPROGEDE SLAGERE

En lille ring af guld m. Kandis (1992)
En dør til fantasien m. Kandis (1993)

Hilsen Åge

Fra : Priest

Dato : 13-12-02 21:37

> I 80-erne og 90-erne blev der ikke lavet mange rigtig store slagere.

Ok, dér fik jeg lige noget af colaen retur.
Sådan en omgang **** må du altså ikke slynge ud en anden gang Åge.

> 90-ERNES STØRSTE ENGELSKSPROGEDE SLAGER
>
> Dance the night away m. Mawerick (1998)

Én af de mest irriterende melodier nogensinde IMHO.

---

Fra : Troels

Dato : 13-12-02 21:54

> Én af de mest irriterende melodier nogensinde IMHO.

Enig

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-02 00:05

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:atdhdr$69h$1@sunsite.dk...

> Enig
__________

Hvis det er den dominerende mening her i gruppen er det jo i sig selv det
bedste tegn på, at den var en kæmpe succes ude i samfundet. Hehe

Hilsen Åge

Fra : Troels

Dato : 14-12-02 00:26

> __________
>
> Hvis det er den dominerende mening her i gruppen er det jo i sig selv det
> bedste tegn på, at den var en kæmpe succes ude i samfundet. Hehe

Var den da det? Det eneste sted jeg kan huske den fra er en eller anden
country kanal vi havde på det tidspunkt.

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-02 01:33

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:atdqa2$2ve$1@sunsite.dk...

> Var den da det? Det eneste sted jeg kan huske den fra er en eller anden
> country kanal vi havde på det tidspunkt.

_________

Det var nok, gennem længere tid, den mest ønskede engelsksprogede plade på
den lokalradio jeg lytter til. Såååå.....

Hilsen Åge

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 15-12-02 00:08

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>var uden tvivl nedenstående sange, som var enorme slagere, som stort set

<snip>
Gid din røv kløede og dine arme var i gips. Det var ikke slagermusik der blev spurgt
efter. Med kun 20 sekunder brugt på Google.com er her et godt link, som du skulle
have hjulpet manden med istedet for at spilde vores tid.

http://www.nostalgiafun.com/90speak2.html

Der er er en hel del hjemmesider med hitlister for snart sagt en hvilken som helst
genre på nettet. Der er dog flest som handler om pop/rock musik end slagermusik.

-breiler