Dubai - hoteller
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 13-12-02 17:09

Hej,

Familien (4 voks´ne) skal en tur til Dubai. Er der nogen der kender
prisrigtige (ca. 1000,- pr. nat) steder hvor vi kan bo?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 13-12-02 18:40

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Familien (4 voks´ne) skal en tur til Dubai. Er der nogen der kender
> prisrigtige (ca. 1000,- pr. nat) steder hvor vi kan bo?

Var julemanden flink ved dig i din pakkekalender idag ?

Mvh.

Kim

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 13-12-02 18:50

> Var julemanden flink ved dig i din pakkekalender idag ?

Nok nærmere SAS, som var så venlig at "forære" billetterne væk til 2500/stk.

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 13-12-02 18:54

> Nok nærmere SAS, som var så venlig at "forære" billetterne væk til
2500/stk.

Det var det jeg tænkte, flinke fyre er de sgu...

Go tur...

Kim

Fra : Gard Karlsen

Dato : 16-12-02 08:19

Hei

Jeg var i Dubai i mars og da bodde jeg på et hotell som heter Arif Castle
som ligger i Bur Dubai. Jeg er ikke helt sikker på hva prisen pr. natt var
for vi kjøpte en pakke gjennom www.reisefeber.no. Men hotellet var greitt
nok iallefall. Jeg har lagt ut en del bilder og et langt reisebrev fra turen
på min hjemmeside. Kanskje du kan finne informasjon som kan være til nytte
der. Adressen til siden er www.gardkarlsen.com

Håper at dere får en fin tur

Mvh
Gard

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 16-12-02 09:56

> Jeg var i Dubai i mars og da bodde jeg på et hotell som heter Arif Castle
> som ligger i Bur Dubai.

Tak, jeg har læst dit rejsebrev - mange gange... Har du evt. en anbefaling
til hvilket område det er bedst at bo i, hvis man gerne vil have let adgang
til stranden - evt. med bus, men også let adgang til byen, når man bliver
træt af stranden...

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Gard Karlsen

Dato : 17-12-02 08:03

Hei

Nei, jeg har dessverre ikke nøyaktig informasjon om dette. Vi synes at det
var ganske fint å bo i byen. Da kunne vi spasere rundt i byen eller ta
bussen ut til en av strendene. Selve hotellet som vi bodde på lå ganske nær
en buss-stasjon og fra denne kunne vi ta bussen stort sett til hele byen.

Mvh
Gard
www.gardkarlsen.com

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 16-12-02 18:43

Gard Karlsen wrote:
> Hei
>Kanskje du kan finne
> informasjon som kan være til nytte der. Adressen til siden er
> www.gardkarlsen.com

Tak, for lidt inspiration. Det er en dejlig informativ hjemmeside du har
dig.

MVH Rune