Søges.: Milionbøf
Fra : Nenad Dragic

Dato : 05-03-01 16:59

Hejsa

Nogle der ved hvor jeg kan finde et opskrift på milionbøf på nettet?

På forhånd tak
Nenad Dragic

Fra : Bess

Dato : 05-03-01 18:16

> Nogle der ved hvor jeg kan finde et opskrift på milionbøf på nettet?

Mortens opskrifter har et par stykker, og en søgning på f.eks.
www.sol.dk giver et par hunderede hits. Det kræver dog at du staver
millionbøf rigtigt - med 2 ll'er. Det er ingen kritik, men søgemaskiner
er jo lidt "dumme".

> På forhånd tak
> Nenad Dragic

Selv tak og held og lykke
Bess

Fra : Nenad Dragic

Dato : 05-03-01 17:22

Tak

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 05-03-01 18:10

Du kan starte med at lære hvordan det staves. MILLIONBØF - Prøv på den
hjemmeside, der hedder www.15opskrifter.dk