Jul i Nøddebo, sangtekst søges
Fra : Anders Trolle

Dato : 12-12-02 16:12

Hvordan lyder de næste par linjer i den kendte sang:

"Vejen går til Nøddebo, ned til pastor Blicher"

Det er fra filmen "Nøddebo Præstegaard" fra 30'erne. Jeg har pryglet Google
både frem og tilbage, men kan kun finde andre sange fra filmen, så der er
lidt detektivopgave for søgemaskine-hajerne

Med venlig hilsen,
Anders

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-12-02 16:43

Anders Trolle <antr@dk.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df8a719$0$35804$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> både frem og tilbage, men kan kun finde andre sange fra filmen, så der er
> lidt detektivopgave for søgemaskine-hajerne

__________________________

Ved du hvad du skal, Anders?. Nej, Vel, men det ved jeg. Du skal tage dit
vintertøj på og så skal du styrte, med en aller-hulens fart ned i en butik
som sælger ugeblade og så skal du bede om SØNDAGS-BT. Ved du hvad der følger
med bladet denne uge?. Prøv at gæt. Ja, rigtigt. Der følger nemlig
videofilmen "Nøddebo Præsegård" med, sammen med bladet. Og det koster ikke
ekstra. Du betaler kun bladet normale pris. Ca. 20 kr. - Mystisk at de kan
lade sig gøre.

Hilsen Åge Halldorson

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 15-12-02 00:34

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>ekstra. Du betaler kun bladet normale pris. Ca. 20 kr. - Mystisk at de kan

Alt taget i betragtning er dette det mest hjælpsomme indlæg jeg har set fra Åges hånd
i år, og han forfaldt ikke til et eneste ord om slagere - mit ÅgeSlagerIndexometer
samt alle de usenetfiltre jeg har pålagt hans indlæg i år pejler negativt for en
gangs skyld - enten er julen i sandhed miraklernes tid, eller også er der en venlig
julenisse som poster i hans navn. Det bliver spændende at se om Åge kan gøre det
igen, i de sidste 3 uger af året som er tilbage :)

-breiler

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-12-02 13:49

Mikkel Breiler <mibm@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:iefnvuk4u6kgn147c801b4ulm676pi7pc5@4ax.com...

> ikke til et eneste ord om slagere -

> -breiler

Ja, man kan ikke komme uden om at "Nøddebo Præstegård" er en sand SLAGER i
videosammenhæng, hehe og god jul. Gik slager-ometeret i selvsving?

Hilsen Åge