Nuværende adresse på tidligere beboere
Fra : Torben B

Dato : 12-12-02 12:09

Jeg har i forbindelse med en retsag behov for at kende navnet og
nuværende adresse på de tidligere beboere i mit hus.

Kan man indhente en sådan liste hos folkeregisteret i kommunen, eller
skal man være mere specifik i sin forespørgsel ?

mvh....Torben B.

Fra : felix

Dato : 12-12-02 23:32

"Torben B" <t_blach@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man indhente en sådan liste hos folkeregisteret i kommunen, eller
> skal man være mere specifik i sin forespørgsel ?

Du bør nok kende deres fulde navne, men du kan GRATIS få oplysningerne hos Mostrup.dk
Deres grønne "kataloger" opbevarer mange biblioteket i flere år, selv har jeg 15 år
tilbage
Spørg evt. dit bíbliotek hos bibliotekaren

Fra : Møller

Dato : 13-12-02 20:57

"felix" <felix6@Xofir.dk> wrote in message news:atb2ps$qoa$1@sunsite.dk...
> [...]
Mostrup.dk
> Deres grønne "kataloger" opbevarer mange biblioteket i flere år, selv har

Dutter ikke
Men hvorfor skulle han ikke kunne få listen hos kommunen, folkeregistret.
Mostrup er da kun en overflødig reklametryksag baseret på oplysninger fra
folkeregistret.
Har man frabedt sig optagelse i nogen form for offentlig katalog eller lign.
kan selv Mostrup ikke hjælpe.
Det er blot en henvendelse til folkeregistret, så kommer du ikke ind her,
ligesom offentlige register ikke må vise dit navn, telefonnr. eller adresse.

Og for øvrigt tror jeg nok spørgerens spørgsmål gik den anden vej, og her er
www.dgs.dg og www.909.dk bedre, hvis han kender navnet.
Er det en ejerbolig må han kende navnet, ellers er der tinglysningen, som
også er på nettet.
--
Møller

Fra : Torben B

Dato : 16-12-02 15:41

On Fri, 13 Dec 2002 20:56:37 +0100, "Møller"
<eamfjern@fjernget2net.dk> wrote:

> [...]
>www.dgs.dg og www.909.dk bedre, hvis han kender navnet.
>Er det en ejerbolig må han kende navnet, ellers er der tinglysningen, som

Tak for svarene.
Jeg har i mellmetiden kontaktet folkeregisteret og man kan faktisk
ikke få noget nogle oplysninger uden at kende både bopæl og fulde navn
så der er ikke noget at komme efter her. Med hensyn til tinglysningen
er der heller ikke noget at komme efter da det det er personer som har
lejet sig ind i huset jeg er interesseret i, desværre.

Ideen med Vejviserne er ikke så dårlig så jeg har sendt en
forespørgsel til biblioteket.

Venlig hilsen
Torben