backup/kopi Outlook2002
Fra : hol

Dato : 11-12-02 22:36

Nogen som kan sige, hvordan man laver en backup/kopi af emails,
adressekartotek og kalender i Outlook2002.

Har brug for det, hvis jeg fx skal formattere min maskine.

M.v.h. Henning

Fra : Palle Jensen

Dato : 12-12-02 08:01

"hol" <hh@henning-holler.dk> wrote in

> Nogen som kan sige, hvordan man laver en backup/kopi af emails,
> adressekartotek og kalender i Outlook2002.
>
> Har brug for det, hvis jeg fx skal formattere min maskine.

Adresser + mails + kalender ligger gemt i din *.pst fil.

Finde denne fil og lav back-up af den.

Account setting, rules etc. skal du selv eksportere ud af programmet og
gemme.

--
Palle Jensen

Fra : Andersen

Dato : 12-12-02 09:55

"hol" <hh@henning-holler.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som kan sige, hvordan man laver en backup/kopi af emails,
> adressekartotek og kalender i Outlook2002.
>
> Har brug for det, hvis jeg fx skal formattere min maskine.

Outback Plus er et kanonprogram jeg selv gør brug af.
Der kan du tage backup af alt incl. IE foretrukne.
Skal du kun bruge det som beskrevet, så behøver
du ikke engang at registrere det, idet der er en 15 eller
30 dages trail. Herefter kan du ikke "snyde" ved evt afinst.
og geninst. Den gemmer simpelthen en fil/oplysning som
fortæller at du har haft det kørende. Så når du inst.
efter format, ja så har du kun prøveperioden medmindre
du køber en licens.
www.ajsystems.com