Julegaveide Das Boot (R2) ?
Fra : Max

Dato : 11-12-02 17:47

Hej - jeg ville høre om det nu er en så lækker udgave som det
bliver lagt op til ( http://us.imdb.com/Title?0082096 ) og R1 er den
samme udgave som R2 ? (
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=2902 )

Den er også 60min længer - er det i forhold den korte videobånd udgave
man engang kunne købe eller er det 60min længer i forhold til
tv-udgaven eller ??

mvh
Max

Fra : ML-78

Dato : 11-12-02 20:07

> Hej - jeg ville høre om det nu er en så lækker udgave som det
> bliver lagt op til ( http://us.imdb.com/Title?0082096 ) og R1 er den
> samme udgave som R2 ? (
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=2902 )

R1: Tysk Dolby 5.1 lydspor, dobbeltsidet
R2DK: Tysk Dolby 2.0 lydspor, enkeltsidet
R2UK: Tysk Dolby 5.1 lydspor, enkeltsidet

Konklusion: Køb R2UK-udgaven. Og ja, det er en lækker udgave.

> Den er også 60min længer - er det i forhold den korte videobånd udgave
> man engang kunne købe eller er det 60min længer i forhold til
> tv-udgaven eller ??

Det er i forhold til den korte video-udgave, dvs. den som ikke var
"director's cut".

ML-78

Fra : Max

Dato : 11-12-02 23:33

Mange tak ML-78

mvh
max

Fra : Kurt Brixen

Dato : 12-12-02 08:29

>R1: Tysk Dolby 5.1 lydspor, dobbeltsidet
>R2DK: Tysk Dolby 2.0 lydspor, enkeltsidet

Den danske er også dobbeltsidet.

>R2UK: Tysk Dolby 5.1 lydspor, enkeltsidet
>
>Konklusion: Køb R2UK-udgaven. Og ja, det er en lækker udgave.

Den danske udgave har danske undertekster, men det tyske lydspor er
kun surround.

Kurt Brixen

Fra : Tenzel Kim

Dato : 14-12-02 07:26

ML-78 wrote:

> Det er i forhold til den korte video-udgave, dvs. den som ikke var
> "director's cut".

Gad vide om den ultralange tv-udgave nogensinde udkommer på DVD.

Tenz.