FATLOW
Fra : Henrik Andersen [265~

Dato : 11-12-02 13:12

Hej Alle

Jeg har lige købt programmet Fatlow fra www.Fatlow.dk
og har lige fundet ud af at jeg kommer til at taste i dagevis hvis jeg
skal taste alle de ind jeg spiser og drikker, til trods for at der er 720
ting i forvejen.

Det jeg tænker på er om der er nogen der ude der HAR tastet tingene ind
og om de vil lave en eksport af diverse nye madvarer og evt. sende det til
mig??

Jeg vil være MEGET taknemmelig

Skriv evt på dk8008-NOT@hotmail.com UDEN '-NOT'

Mvh Henrik Andersen

Fra : Henrik Andersen [265~

Dato : 11-12-02 13:18

P.S. Glemte at fortælle at programmet er det JEG har ledt så læææænge
efter....

Mvh Henrik Andersen

Fra : MZO

Dato : 16-12-02 08:41

Ja der er mange måder at lokke penge ud af folks lommer og jeg vil tro at
dette er en af dem uden dog at have hørt eller set om den, men bare navnet
er nok til at få mig til at slå mig på lårene af grin. der har i snart en
menneskealder været store lovende slankeprogrammer, ja selv hvidovrekuren
,men alle sammen med 95 % tilbagefald , jeg har skrevet et indlæg d 16-12
læs det og døm selv . dette gode råd er det ulltimative du kan gøre for dig
selv og så koster det ikke en krone.
med venlig hilsen Alex (hvidovre borger for 30 år siden )

Fra : Web . Woman

Dato : 18-12-02 20:12

"MZO" <mzo@olesen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja der er mange måder at lokke penge ud af folks lommer og jeg vil tro at
> dette er en af dem uden dog at have hørt eller set om den,

Du kunne jo gøre dig den ulejlighed at tjekke, hvad du udtaler dig om *S*

> der har i snart en
> menneskealder været store lovende slankeprogrammer,

Fatlow er ikke et slankeprogram, men et ernærings(edb)program.

Mvh. Lisbeth

Fra : MZO

Dato : 21-12-02 14:54

jamen søde lisbet hvis du kender det fatlow program ja måske ligefrem har
noget med det at gøre kunne du jo ha afhjulpet min uvidenhed ved at gi mig
en henvisning kh.maria

Fra : Web . Woman

Dato : 21-12-02 18:48

"MZO" <mzo@olesen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> jamen søde lisbet hvis du kender det fatlow program ja måske ligefrem har
> noget med det at gøre

Jeg kender programmet - har brugt det i årevis. Kender dog endnu ikke den
allernyeste version.

> kunne du jo ha afhjulpet min uvidenhed ved at gi mig
> en henvisning kh.maria

Jada... men hvor svært kan det være at søge på Fatlow *S*

Du kunne også prøve www.fatlow.dk

Mvh. Lisbeth

Klip overflødigt væk, når du svarer på et indlæg.
Og svar venligst UNDER den tekst, du reagerer på.