Point Of View GF 4 TI 4200 problem
Fra : Kenneth Olsen

Dato : 11-12-02 02:12

Jeg har netop fået samlet min nye computer, men alt hvad der hedder 3D
grafik (spil og 3D Mark 2001), får kortet til at lukke ned, skærmen
mister sit signal, andre med samme problem og kan sige hvad der går
galt.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-12-02 10:50

Kenneth Olsen <kenneth@olsen.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> grafik (spil og 3D Mark 2001), får kortet til at lukke ned, skærmen
> mister sit signal, andre med samme problem og kan sige hvad der går

Driverproblem (AGP, Detonator og PoV's egen driver)
DirextX der fucker op.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 11-12-02 16:23

Bjarke Andersen skrev:

> Kenneth Olsen <kenneth@olsen.dk> crashed Echelon writing

> Driverproblem (AGP, Detonator og PoV's egen driver)
> DirextX der fucker op.

Har en ren installation af windows, har kun brugt den driver cd som
fulgte med gf kortet hvor der lå drivere til kortet og DX 8.1, så burde
det da også funke eler?

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 11-12-02 16:23

Fra : Henning

Dato : 13-12-02 22:06

On Wed, 11 Dec 2002 02:12:28 +0100, Kenneth Olsen <kenneth@olsen.dk>
wrote:

> [...]
>grafik (spil og 3D Mark 2001), får kortet til at lukke ned, skærmen
>mister sit signal, andre med samme problem og kan sige hvad der går

Det lydere mere som om din monitor ikke kan klare den frekvens, der
sendes ud i de givne opløsninger? Er skærmen installeret korrekt,
eller står der bare "Standard monitor".

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 14-12-02 12:44

Henning skrev:

> Det lydere mere som om din monitor ikke kan klare den frekvens, der
> sendes ud i de givne opløsninger? Er skærmen installeret korrekt,
> eller står der bare "Standard monitor".

Det var grafikkortet, har været nede hos SHG.dk med det, de kunne slet
ikke få noget frem med det, fik det byttet til et Asus istedet, havde
efterhånden læst flere steder på nettet, at andre har haft samme problem
med dette kort, men det nye Asus kort køre det bare.