Jyraks hjemmeside - OT
Fra : Katrine Nederby

Dato : 11-12-02 01:29

Hejsa

Er jeg den eneste, der har problemer med knapperne på Jyraks hjemmeside
www.jyrak.dk/ ?

Når jeg går ind på siden, kan jeg næsten aldrig komme videre end forsiden,
fordi de fleste af knapperne i menuen ikke virker. Som regel virker kun et
par
stykker eller 4 og det varierer så, hvilke det er. Resten befinder sig i et
hvidt felt.

Når jeg lurer i kodningen, for på den måde finde ind til f.eks.
udstillingssiden http://www.jyrak.dk/naeste.htm uden om rammen varierer det
ligeledes fra gang til gang, hvilke knapper, der virker

Vil bare lige høre om det kun er hos mig, problemet ligger (og hvad der evt.
kan være galt?), inden jeg begynder at brokke mig til webmasteren.

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-12-02 01:42

On 11/12/2002 01:28, in article
3df6866e$0$1758$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, "Katrine Nederby"
<katnederby@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Vil bare lige høre om det kun er hos mig, problemet ligger (og hvad der evt.
> kan være galt?), inden jeg begynder at brokke mig til webmasteren.

Hos mig virker alle knapper helt fint - jeg bruger Opera (browser) for Mac.
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Lindes

Dato : 11-12-02 01:53

Hej Katrine

Her hos mig virker alle knapperne helt fint.. - og der er endda lyd på *ss*

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Lindes

Dato : 11-12-02 01:53

Hej Katrine

Fra : Bente Jepsen

Dato : 11-12-02 06:40

> [...]
> par
> stykker eller 4 og det varierer så, hvilke det er. Resten befinder sig i

Jeg har IE 6,0 og det virker fint hver gang.

Mvh.
Bente

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 11-12-02 07:39

Katrine Nederby wrote:
> Hejsa
>
> Er jeg den eneste, der har problemer med knapperne på Jyraks hjemmeside
> www.jyrak.dk/ ?

Absolut ikke - vi kan dog som regel komme over dem ved at skifte til
Explorer (fra standard-browseren som er Mozilla - svarende til Netscape 7)

> [...]
> par
> stykker eller 4 og det varierer så, hvilke det er. Resten befinder sig i et

Det undrer mig lidt at det virker i Opera, da det er et hav af
java-appletter som skal læses ind, og Opera plejer at ha det lidt skidt
med java og java-script

> [...]

> Vil bare lige høre om det kun er hos mig, problemet ligger (og hvad der evt.
> kan være galt?), inden jeg begynder at brokke mig til webmasteren.

Nej - det er ikke kun hos dig. Så vidt jeg kan se er det fordi deres
menu er skrevet i ikke-standard-java. Måske kan du løse problemet ved at
opgradere din browser (og dermed - sandsynligvis - din java-version).

Derudover så gør de mange appletter at siden loader ret langsomt - det
går kun fordi siden har monopol på sine oplysninger

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Wanda Madsen

Dato : 11-12-02 10:11

Jeg har ingen problemer

Wanda

Fra : Helle Andersen

Dato : 11-12-02 10:23

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> wrote in message
> Er jeg den eneste, der har problemer med knapperne på Jyraks hjemmeside
> www.jyrak.dk/ ?

Jeg havde på et tidspunkt samme fejl og det er en "fejl" i
IE6. Jeg havde også problemer med et par andre sider ud
over Jyrak's. Efter lang tid fandt jeg endelig en løsning på
det i en af nyhedsgrupperne. Jeg kan huske, at løsningen
var, at jeg skulle slette en eller anden fil på min pc
(cookie?) som havde forbindelse til Jyrak, men jeg kan
selvfølgelig ikke huske præcis hvordan det var.

I hvert fald virkede det og jeg har aldrig haft problemer
siden. Dette er sikkert ikke til så stor hjælp for dig, men
nu ved da lidt mere om, hvor du kan lede efter en løsning
og hvad du skal lede efter

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 11-12-02 11:03

Hej Katrine.

Jeg har også problemer med Jyraks hjemmesides knapper og et par andre af
samme type. Men som oftest hjælper det at refreshe en gang eller to...Jeg
bruger IE 6.0.

VH Lisbeth

--
http://www.mactabby.dk - opdræt af maine coons.

- Cats come in many varieties...and every one is divine.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 11-12-02 13:33

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
evt.
> kan være galt?), inden jeg begynder at brokke mig til webmasteren.

Mange tak for alle svarene Når jeg læser svarene fra Helle og Lisbeth,
vil jeg tro, problemet ligger i min IE 6. Vi (min bror og jeg) slettede for
nyligt min harddisk, lagde Windows ind igen og opgraderede. Før kørte jeg
med en ældre version af IE. Det må jeg se, om ,jeg (dvs, min bror)kan få
løst.....

Fra : Tim Hesthaven

Dato : 11-12-02 13:36

> Mange tak for alle svarene Når jeg læser svarene fra Helle og Lisbeth,
> vil jeg tro, problemet ligger i min IE 6.

Jeg kører med IE 6 og har ikke nogen problemer med siden.
Har også testet med Opera og Mozilla og kører også uden problemer.

Mvh
TiM

Fra : John Sahl

Dato : 11-12-02 23:55

Katrine Nederby wrote:
> Er jeg den eneste, der har problemer med knapperne på Jyraks
> hjemmeside www.jyrak.dk/ ?

Nope.

> [...]
> regel virker kun et par
> stykker eller 4 og det varierer så, hvilke det er. Resten befinder

Det er fordi de bruger en Java menu.

> Vil bare lige høre om det kun er hos mig, problemet ligger (og hvad
> der evt. kan være galt?), inden jeg begynder at brokke mig til
> webmasteren.

http://www.microsoft.com/java/ skulle kunne afhjælpe dit
problem, selv om Jyrak burde lave det om til en mere normal
menu.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Deltag i vores julekonkurrence og bliv racerkører for en dag!