ATi Radeon 7200
Fra : Thomas Damgaard

Dato : 10-12-02 22:18

Jeg har ovenstående grafikkort. Og jeg er interesseret i at vide, om kortet
kan køre stabilt u/køler og heatsink.
Kortet er ikke overclocket.

- Thomas

Fra : Rune Christiansen

Dato : 10-12-02 22:32

Det kan fint kører uden blæseren, men du skal nok lade heatsink´en blive
siddende på.

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 10-12-02 22:37

Uh, det lyder godt - så kan jeg nemlig sige: "Bye bye (very) noisy fan!"

Jeg har tænkt lidt på at installere
http://www.zalman.co.kr/english/product/zm50-hp.htm
Har nogen erfaring med dette produkt? - og gerne sammen med et ATi Radeon
7200 kort.

- Thomas

Fra : Jørgen vorre

Dato : 11-12-02 06:17

kan en ati radeon 64mb vivo også køre uden køler?
jørgen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-12-02 17:34

"Jørgen vorre" <stenhojen@mail.dk> wrote in message
> kan en ati radeon 64mb vivo også køre uden køler?

Tjaa, jeg har en pasiv Zalam profil, og 2 80mm blæsere kørende på 5v. Som
blæser IND på kortet fra siden, og en der suger fra frontet af kabinet, op
mod grafikkort og CPU

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=142&page=1

Det siger overhovedet ikke noget.. Men jeg ville da aldrig køre uden
blæsere... Den standart køleblok der sidder på, er det værste skod

Se selv i 2 billedere jeg lige har taget af den gamle orginale køler i
DK.binaer

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-12-02 19:33

Thomas Damgaard wrote:
> Jeg har tænkt lidt på at installere
> http://www.zalman.co.kr/english/product/zm50-hp.htm
> Har nogen erfaring med dette produkt? - og gerne sammen med
> et ATi Radeon 7200 kort.

Se evt. pris her:
<http://www.m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=5059>

Jeg har desværre ingen erfaring med den, men ifølge
news:dk.edb.hardware.grafikkort kan den er lidt
tung og man skal enten sætte den fast på en måde,
så den ikke hiver i bundkortet og evt. ødelægger
noget eller lade være med at flytte kabinettet med
den monteret!

/Mikael