E-mail konto på T68(i)
Fra : Jacob Gunst

Dato : 10-12-02 21:33

Jeg ønsker at oprette en e-mail konto på min Ericsson T68(i). Det oplyses,
at jeg blandt andet skal bruge følgende:

Login Username - the username required when dialling up to the ISP. On a PC
this is shown in the Dial Up Networking properties and Connect To dialog box

Login password - the password associated with the login username

Jeg har et Telmore mobilabonnement og en TDC Oncable internetforbindelse.
Men skal jeg bruge en særskilt GSM internet forbindelse hos eksempelvis TDC?
I bekræftende fald - hvilken udbyder og forbindelse vil I anbefale til
formålet?

På forhånd tak

Jacob

Fra : Lars Hessellund

Dato : 11-12-02 11:05

> [...]
TDC?
> I bekræftende fald - hvilken udbyder og forbindelse vil I anbefale til

Nu ved jeg hvilke forskelle der er på de forskellige abb. Men... hvis du
f.eks. regner med at hente din mail fra TDC´s server ville jeg nok vælge
også at få min GSM-forbindelse hos TDC, ellers kan du ikke regne med nogen
support hvis alt ikke lige flasker sig.
/Lars