dækken.
Fra : Carina Graversen

Dato : 10-12-02 20:41

H e y ...

Er der nogen her i NG der ved, hvor man kan købe et dækken til sin hund ???

- jeg mener sådan et man bruger til eftersøgningsarbejde i bla. Norge og
Sverige (se evt. her:
http://www.masithela.com/assets/images/Rundering_1_400.jpg)

Det skal være lavet i let stof, så det ikke bliver for varmt eller generer
når hunden arbejder - der skal ikke være ringe eller lignende til at sætte
linen fast i, da det udelukkende bruges til at signallere, at her er en hund
i arbejde...

Hilsen
Carina

- - -
Redningshunde i Aalborg:
http://www.redningshund.dk/aalborg

Fra : KT

Dato : 10-12-02 23:59

Hejsa Carina.

Prøv at se under Dækkener på www.stardog.dk - der er bla. en neongul
refleksvest, som måske kunne være sagen?

Mvh. Line