dba.dk + krak.dk = bøvl
Fra : VJJensen

Dato : 10-12-02 19:54

hej

er der nemme svar?

dba, krak, en masse andre sites kan ikke vises (ordentligt...);

java? javascripts? stier til java? er det her, mit problem er?

- g4, 9.2
- explorer 5.1
- prøvet at slå alle (extra) udvidelser fra
- prøvet gen-installering af IE, MRJ (som jeg i øvrigt ikke ved hvad er)
- prøvet at ændre java-preferences i IE
- prøvet at slette diverse preferences filer

hvad dælen er der galt?

tak for evt råd.

mvh johs

Fra : Michael Holm

Dato : 10-12-02 19:58

VJJensen <oddesund@paradis.dk> wrote:

> [...]
> - prøvet at ændre java-preferences i IE
> - prøvet at slette diverse preferences filer

jeg syntes de to sites kører ok, men jeg er også i OS X, med IE 5.2.2
hvis det _er_ IE5.1 du har kunne du jo prøve med IE 5.1.6 !

http://www.microsoft.com/mac/DOWNLOAD/IE/ie5_classic.asp

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-12-02 20:17

> [...]

> - prøvet at ændre java-preferences i IE
> - prøvet at slette diverse preferences filer

Der må være noget galt med din Mac for der er stort set ingen problemer
med Internet Explorer 5.1.3 samt med Mozilla er der slet ingen
problemer.

Testet under Mac OS 9.1 US

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 10-12-02 20:47

VJJensen <oddesund@paradis.dk> wrote:

> er der nemme svar?
nej

> dba, krak, en masse andre sites kan ikke vises (ordentligt...);
> java? javascripts? stier til java? er det her, mit problem er?
ja, det ses ofte i IE

> [...]
> - prøvet at ændre java-preferences i IE
> - prøvet at slette diverse preferences filer

MRJ er Macintosh Runtime for Java, som er relevant, når du skal køre
Java(-applets);
det er dog javascripts, der giver problemer i IE.

Som Mac-bruger er man desværre henvist til flere browsere. Selv bruger
jeg primært Netscape 6.2, selvom jeg lige har skiftet std.browser til IE
5.1, da den starter hurtigere.
Netscape giver sjældent scriptfejl på de sider, jeg besøger.

vh Jens