Tiscali igen igen igen
Fra : Johnny Pedersen

Dato : 10-12-02 18:29

Hej Nyhedsgruppe

Så kom det længe ventede svar på min sag fra Tiscali.

Det hele startede da jeg fik store problemer ved deres systemomlægning og
flyttede min bowlingklubshjemmeside til en anden udbyder.

Sendt en opsigelse på domænet til Tiscali hørte intet og regnede med at
sagen var ude af verden næh nej den 25-9-2002 kommer en opkrævning fremtil
30-9-2002 mystisk tænker jeg, jeg ringer og får besked på at de ikke har
modtaget en opsigelse.

Efter lidt Diskution beder hun mig sende dem en klage det er det bedste,
skriver en klage den 25-9-2002 med oplysning om at jeg har opsagt domænet
den 3-6-2002 i det mindste denne dag burde blive opsigelse dagen da brevet
var underskrevet men næh nej.

ca. 25 oktober modtager jeg et standard brev om at man ikke gider læse mit
brev og regner med jeg har fundet svar på det.

Bliver gal og snakker med dem igen og bliver bedt om at sende sagens agter
på Fax det gør jeg intet sker sender så sagen igen ca. 8 gange og nu sker
der noget modtager en opsigelse dateret den 4-11-2002 med opsigelse pr.
4-2-2003 flot Tiscali for så score i kagen på hotellet for jeres egen fejl.

Klager igen og modtager i dag et brev med følgende indhold.
------------------------------
Kære Johnny Pedersen

Jeg kan oplyse at dine domæner er slettes hos os. Dette har vi gjort på
trods af at vi på intet tidspunkt har modtaget en underskrevet klage fra
dig.

Vi har betragtet dine gentagende henvendelser pr. fax som en uberettiget
annullering. Derfor har vi slettet dine domæner uden at have en underskrift
fra dig.

Vi fastholder at der er 3 måneders opsigelse. Lige vi ikke kan imødekomme
dit krav om betaling for den tid du har brugt på denne sag.

Vi betragter sagen som afsluttet og imødeser snarlig betaling af faktura
10xxxxxxx og 10xxxxxxx.

Vedlagt er vores betingelser

Med venlig hilsen

Heidi Nielsen
----------------------------------

Nu har jeg så drøftet sagen med min formand for klubben og vi er blevet
enige om at vi har flere penge end Tiscali og ikke gider bruge flere penge
på denne useriøse internet udbyder. Og betaler vores ellers opsagte webhotel
fremtil den 4-2-2003.

Samtidig vil jeg oprette en Tiscali hade side hvor folk kan komme med Deres
ting om Tiscali (link følger i løbet af nogle dage. For det skal sku ikke
være Gratis for Tiscali at tage røven på Deres kunder.

Og det her er også en advarsel til andre om at købe noget som helst hos
denne udbyder.

Men smart er dete at sylte folks opsigelser måske man skulle lave et firma
og benytte de metoder

Hilsen

Johnny Pedersen

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-12-02 10:35

> Sendt en opsigelse på domænet til Tiscali hørte intet og regnede med at

Sendt hvordan? Email? Anbefalet brev? Fax?

mvh
Kim Jensen