JBH
Fra : marianne hellemose

Dato : 10-12-02 16:36

Jeh har netop modtaget dette fra den "Århusianske forbindelse"

*Dyrlægerne i Århus Amt har lavet en skrivelse til Dyrlægeforeningen ang.
Jens Breth Hansen. I denne forlanger de klar besked om hvad foreningen har
tænkt sig at gøre. Såfremt Dyrlægeforeningen ikke har svaret på skrivelsen
medio januar, har dyrlæge Steensborg sagt til mig, at det er en god ide,
hvis vi skriver til dem og udbeder os en forklaring (gøre dem opmærksomme
på, at vi ved at vores dyrlæge har klaget til foreningen).

Steensborg vil holde mig orienteret om hvad der sker.*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Denise

Dato : 10-12-02 17:37

Hej
Godt de har gjort det. Men utroligt at det kan være så svært at få lukket
sådan et fjols.
Hilsen Denise

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:at51s4$34d$1@sunsite.dk...

Fra : goofy

Dato : 10-12-02 18:27

Hej Marianne

Det ser ud til at lyset for enden af tunlen bliver større og større

Steen Vinbæk