1. kat
Fra : otn

Dato : 10-12-02 09:12

Oplysninger/henvisninger om litt. eller hjemmesider for første gangs
katteholdere. Det kommer til at dreje sig om en helt alm.
huskat/kælekat.

PFT

MVH
otn

Fra : Ida

Dato : 10-12-02 09:56

Hej "oth" *s*
Du kan finde sider om det at have kat mange steder fx her
http://www.kattens-vaern.dk/internater_foersteovervejelse.htm hvor der
nederst på siden kan klikkes på et link videre.
Der hører en del overvejelser med ved første kattekøb : skal det være en ude
eller indekat ? Skal den bo alene eller have selskab af en anden kat ?
Hvilken type foder ? osv osv.
Her i denne NG kan du forhøre dig om det hele.. jeg er helt sikker på, at
alle vil hjælpe så godt de kan

Og har du ikke katten endnu, så kan jeg varmt anbefale dig at tage på fx
Inges Kattehjem eller Kattens Værn, der sidder rigtig mange dejlige katte,
der trænger til et godt og kærligt hjem *s*

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg