Manuskript til "The Snapper"
Fra : Christina Estrup

Dato : 05-03-01 11:23

Jeg har uden held ledt efter manuskriptet til Stephen Frears' "The
Snapper" på nettet. Jeg tror, jeg har været inde på samtlige sites, der
dukker op på Google, Yahoo og Yahoo Webrings, når man søger på "(movie)
script" eller "screenplay".

Er der nogen, der kender et sted, hvor jeg kan finde manuskriptet?

mvh
Christina
--
I wish I was in Wellington, the cafes and the bars,
The music and the theatre and the old cable cars

The Mutton Birds - "Wellington"

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-03-01 12:36

"Christina Estrup"
> [...]
> Snapper" på nettet. Jeg tror, jeg har været inde på samtlige sites, der
> dukker op på Google, Yahoo og Yahoo Webrings, når man søger på "(movie)

Man kan få det som bog. I hvert fald læste jeg den i gymnasiet. Netudgave kan jeg
ikke hjælpe med.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-03-01 22:26

"Peter Brandt Nielsen"
> Man kan få det som bog. I hvert fald læste jeg den i gymnasiet. Netudgave kan jeg
> ikke hjælpe med.

Jeg skal tilføje, at det, jeg taler om, *er* manuskriptet og ikke bogen bag.
Men det var selvfølgelig på engelsk, udgivet i England.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 05-03-01 23:21

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i melding
> [...]
bag.
> Men det var selvfølgelig på engelsk, udgivet i England.

Hva med en henvendelse til filmens produsenter:

http://www.miramax.com/mm_front/owa/mp.entryPoint?action=2&midStr=1338

med hilsen

--
Asle Bjerva, Oslo
(Fjern 'spamblock 9' for E-post)

Fra : N/A

Dato : 05-03-01 21:09

Fra : Christina Estrup

Dato : 05-03-01 21:09

"Jette H." wrote:

> En anden mulighed (selvom det ikke er den samme tekst) er at læse bogen bag
> filmen. Det drejer sig om Roddy Doyles: Smutteren. Bog og film lægger sig,
> efter min mening, fint op af hinanden.

Jeg har stået og smuglæst i bogen hos boghandleren, men den kan desværre
ikke bruges.

mvh
Christina