Røget lammekølle
Fra : Frank Olsen

Dato : 09-12-02 16:06

Hvad ville i server til en røget lammekølle??

Fra : Thomas Nedergaard

Dato : 09-12-02 17:19

> Hvad ville i server til en røget lammekølle??

Jeg ville servere en af følgende til tynde skiver:
1) trøffelrøræg og purløg
2) selericreme og feldtsalat
3) citronkogte vilde ris og spinat.

Venligst
Thomas N

Fra : Web . Woman

Dato : 09-12-02 18:30

"Thomas Nedergaard" <basmads@india.com> skrev i en meddelelse

> 3) citronkogte vilde ris og spinat.

Uhmmm lyder dejligt..... må man få opskriften?

Mvh. Lisbeth

Fra : Thomas Nedergaard

Dato : 09-12-02 23:04

"Web . Woman" <anaeitis_nospam @pc.dk> skrev i en meddelelse

> Uhmmm lyder dejligt..... må man få opskriften?

Det kan du tror:

vilderis koges i let saltet vand med skiver af citron, bland evt. risene med
nogle jasminris eller lignende. steg noget spinat med lidt fint hakket løg,
og bland de to ting sammen. anret evt. risen som en ring rundt på tallerknen
og med kødet i midten.

En anden opskrift kunne være:
Kog risene som der står på posen, køl dem af. bland med hakket marineret
citron, hakket persille, hakket hvidløg, hakket capers, olivenolie og
citronsaft. server med stegt spinat i midten, kødet ovenpå og risene rundt
om.

Jeg har desværre ikke en mere præcis opskrift
VH
Thomas N