akkorder til Tim Christensen
Fra : Linda Beuchert

Dato : 09-12-02 13:15

Sangen fra Nikolaj & Julie.
Er der en der ligger inde med det

Linda

Fra : JR

Dato : 09-12-02 13:27

Tim er en venlig mand (og en dygtig guitarist & sanger):

http://www.timchristensen.dk/

Han har lagt tekster og akkorder ind på hjemmesiden

Jim Radmer

Fra : Linda Beuchert

Dato : 09-12-02 13:35

> http://www.timchristensen.dk/
>
> Han har lagt tekster og akkorder ind på hjemmesiden
>
> Jim Radmer

Der mangler lige præcis på den som jeg ønsker

Øv

Linda

Fra : Troels

Dato : 09-12-02 16:05

> Der mangler lige præcis på den som jeg ønsker

groups.google.com er din ven
Den hedder nemlig slet ikke Sangen fra Nikolaj og Julie somman fejlagtigt
kunne tror, men "Right next to the right one" (eller "Right next to the
tight one" i visse kredse) .

http://www.timchristensen.dk/rnttro_lyrics.htm
http://www.timchristensen.dk/rnttro_chords.htm

/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 09-12-02 19:25

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message
> groups.google.com er din ven
> Den hedder nemlig slet ikke Sangen fra Nikolaj og Julie somman fejlagtigt
> kunne tror, men "Right next to the right one"

Hvad? Det kan da ikke passe. Det er sq da sangen fra Nikolaj og Julie! Vil
du så påstå, at Mark Knopflers melodi til forsvundne danskere heller ikke
hedder melodien fra forsvundne danskere? Det hedder den da på min "Musik fra
TV" cd, som jeg købte i FONA.

/Nikolaj - ikke kendt fra Julie

Fra : marialouise

Dato : 08-01-03 22:39

"Nikolaj Borg" skrev d. 09-12-02 19:25 dette indlæg :

> [...]
ikke
> hedder melodien fra forsvundne danskere? Det hedder den da på min

*lol* - megahumor!

http://www.kandu.dk/

Fra : / / dentro / /

Dato : 09-12-02 20:15

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

: http://www.timchristensen.dk/rnttro_chords.htm

whuuut? Det eneste der efter min mening lyder til at passe til sangen
er E7 i introen? Er der ikke capo på eller noget (stemt ned fx)?

/ / dentro / /

Fra : Celiong John

Dato : 10-12-02 02:42

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3df4ed83$0$179

> whuuut? Det eneste der efter min mening lyder til at passe til sangen
> er E7 i introen? Er der ikke capo på eller noget (stemt ned fx)?
>

> Hørte den lige i radioen.
Hvis du vil spille efter cd'en,i Am
skal du stemme alle strenge 1/2 tone ned.Tror jeg.
E-Eb
A-Ab
D-C#
G-F#
B-Bb
E-Eb.

Mvh
Bobby Brown

Fra : Luhmann

Dato : 09-12-02 16:06

--
Mvh. Joachim L. Andersen

Fra : Peter G

Dato : 10-12-02 00:06

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

> [...]
>heller ikke hedder melodien fra forsvundne danskere? Det hedder den da
>på min "Musik fra TV" cd, som jeg købte i FONA.

Jeg bruger den ikke ofte, men: "griner højt"

Perfekt timing, Nikolaj.

SN: Patti Smith - When Doves Cry
--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så: