Problemer efter opdatering i Outlook
Fra : fraerfarm

Dato : 09-12-02 11:06

Efter at have opdateret Outlook Express kan jeg ikke afsende mails.
Uanset på hvilken måde jeg sætter adressen ind, kommer der en meddelelse
der siger
"Nogle af modtagerne af denne meddelelse er ikke gyldige. Ret navnene"
Hvad i alverden er der sket.

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-12-02 12:56

"fraerfarm" <fraerfarm.news@kandu.dk> skrev :

> [...]
>der siger
>"Nogle af modtagerne af denne meddelelse er ikke gyldige. Ret navnene"

Da du opgraderede din OE, gjorde du det mens den var åben,
hvorved to filer ikke er blevet overskrevet.

Hvis du har installationsfilerne så hedder de wab32.dll og
wab32res.dll.

Luk OE og kopier dem over i OE og sig ja til overskrivning.

Kan du ikke finde dem, så kan de hentes på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/download/oe501.zip>

Det er de samme filer i OE 5.01 som i 5.5 og 6.

PS.
Og så kan jeg da kun anbefale at bruge din udbyders newsserver og
din newsreader (f.eks. Outlook Express) til at læse
nyhedsgrupper.
Og bedre mulighed for at stille spørgsmål i de rigtige grupper,
dit spørgsmål hører f.eks. ikke hjemme her, men i gruppen nævnt i
min signatur.
Du får et meget bedre overblik over indholdet i de forskellige
nyhedsgrupper og ikke noget pointpjat.
<http://www.usenet.dk> er et godt sted at læse om nyhedsgrupper.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i

Fra : Strarup

Dato : 10-12-02 09:35

"fraerfarm" <fraerfarm.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der siger
> "Nogle af modtagerne af denne meddelelse er ikke gyldige. Ret navnene"

Hej fraerfarm,

umiddelbart går jeg ud fra at du har opdateret til Internet Explorer 6.1,
hvis det ikke er tilfældet må du lige sige til... problemet er højst
sandsynlig som de andre også har nævnt wab32.dll, hvis ingen af de andre
metoder funker, vil jeg foreslå dig at downloade Internet Explorer 6.1 til
din harddisk, bl.a. fordi Wab32.dll til version 6.1 ligger i en af
filerne...

du ka' downloade alle filerne fra IE6 til din harddisk, på følgende
måde... -->

opret en mappe "C:\IE6.1" og "C:\IE6.1 fuld", og så herefter downloade den
danske "IE6.1 setup" fil... -->
http://download.microsoft.com/download/ie6sp1/finrel/6_sp1/W98NT42KMeXP/da/i
e6setup.exe
til denne mappen "C:\IE6.1"...

når den er blevet downloadet til den mappe, ska' du trykke på Start -->
Kør... og så ska' du skrive følgende i kør inkluderet med --> " <--
tegnet... det er meget vigtig at få --> " <-- tegnet med...
start --> kør --> indtast -->
"C:\ie6\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"
hele linjen... og så trykke på ok...

herefter vil der komme et par vinduer frem, du trykker bare ok/acceptere
indtil du kommer til det vindue, hvor du ka' vælge Windows version... her
afhænger det så lidt af hvilken version du har af windows... men du ska'
bare sætte et flueben til den version der passer til din version...

når du har sat fluebenet der, ska' du vælge at den ska' downloades til
mappen "C:\IE6.1 fuld"... herefter vil den så begynde at downloade alle
IE6.1 filer til den mappe... herefter ka' du så også installere IE 6.1
direkte fra harddisken hvis du sku' få brug for det... men nu gælder det jo
Outlook Express og Wab32.dll...

det du ska' gøre nu hvor den har downloadet alle filerne, er at gå til
mappen "C:\IE6.1 fuld", og åbne den fil der hedder "WAB.CAB"... (det ka'
bl.a. gøres med WinZip)...

her pakker du så "Wab32.dll" ud fra "WAB.CAB"... sletter den "Wab32.dll" der
ligger i mappen "C:\Programmer\Outlook Express\Wab32.dll", hvis det er der
du har Outlook Express til at ligge på din harddisk... og putter så her den
"Wab32.dll" som du lige har pakket ud fra den downloadede "WAB.CAB"... så
sku' dit problem i hvert fald meget gerne været blevet løst...

nu håber jeg så ikke at dette er blevet alt for rodet...

mvh.

Strarup

Fra : Strarup

Dato : 10-12-02 09:35