Listview
Fra : Klaus Petersen

Dato : 09-12-02 03:25

Hej NG.

Jeg sidder og roder med et program, der bruger CreateWindow fra WinAPI til
at lave en fordefineret kontrol af typen listview.

Jeg har sat en LVS_ICON style på den, så den viser ikoner. Jeg har create't
min ImageList, tilføjet billeder til den og tilføjet nogle ting til mit
listview.

Alt det virker fint - den viser mine items med ikoner.

Men når man vælger en ting, highlighter controllen min ting med en grim blå
farve.

Hvordan sørensen fjerner man den farve eller ændrer den?

Klaus.