Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
geforce 2 32mb eller 64mb
Fra : Metuz

Dato : 05-03-01 10:11

Hejsa

Jeg skal ud og købe nyt grafikkort

jeg vil købe et geforce 2 men er der nogle fordel ved 64MB udgaven?

Fra : Butch

Dato : 05-03-01 15:43

"Metuz" <tnr@mail.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg skal ud og købe nyt grafikkort
>
> jeg vil købe et geforce 2 men er der nogle fordel ved 64MB udgaven?

Ja. den har mere ram
Nå spøg til side den ekstra ram har kun betydning hvis du vil køre i høje
opløsning med 32bit farve. Men de ekstra 32mb ram er efter min mening ikke
pengene værd. De tests jeg har set har de 32mb ekstra kun givet en minimalt
ydelses fremgang.
Hilsen
Butch

Fra : Metuz

Dato : 05-03-01 18:32

Jeg tror jeg venter på GF3 .... kom til at se nogle film på www.nvidia.com

Fra : Karsten Olesen

Dato : 05-03-01 21:28

"Metuz" <Metuz@clan-sub.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror jeg venter på GF3 .... kom til at se nogle film på www.nvidia.com
_________________

Onde tunger siger den ikke er værd at vente på...men det sagde
de jo også om den nye Skoda...

MVH

Fra : DaWizeGuy

Dato : 06-03-01 14:09

"Metuz" <tnr@mail.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg skal ud og købe nyt grafikkort
>
> jeg vil købe et geforce 2 men er der nogle fordel ved 64MB udgaven?

De ekstra RAM udnyttes kun fuldt ud, hvis du kører i opløsninger på
1280x1024 eller derover i 32 bit. Ellers er forskellen minimal. Skal du
endelig have et GeForce 2 kort med 64MB RAM, så prøv at få fat i et GeForce
2 GTS Pro, som har hurtigere RAM.

----
Mvh
Anders